بهترین وکیل کیفری در فرشته

پرونده های کیفری از حساس ترین پرونده های دادگاه به شمار می آیند. نتیجه پرونده های کیفری تاثیر مستقیمی در روند زندگی شما خواهد داشت. حتی ممکن است تبعات آن در آینده تان نیز تاثیر گذار باشد. حساسیت این موضوع سبب شده، تا بسیاری از افرادی که درگیر چنین پرونده هایی هستند، به دنبال استخدام بهترین وکیل کیفری برای پیگری پرونده خود در دادگاه ­باشند. ما در این مطلب سعی داریم خصوصیات بهترین وکیل کیفری در فرشته را، به صورت شفاف برای شما توضیح دهیم.

یک وکیل کیفری مجرب به صورت تمام وقت و اختصاصی، بر روی پرونده های کیفری متمرکز می شود و تنها در این زمینه فعالیت دارد. شایسته است قبل از انتخاب وکیل بررسی های لازم را در رابطه با رزومه وکیل مورد نظر داشته باشید. تا با انتخاب بهترین وکیل پرونده شما روند موفقیت آمیزی در دادگاه داشته باشد. .

وکیل کیفری

چه پرونده هایی نیازمند حضور وکیل کیفری می باشند

اگر متهم توانایی دفاع از خود در دادگاه کیفری را نداشته باشد، مجرم شناخته می شود و دادگاه بر علیه او رای می­ دهد. این در صورتی است که در بسیاری از مواقع، حضور یک وکیل در روند پیگری پرونده، از بروز این اتفاق ناگوار جلوگیری به عمل می­ کند.

بهترین وکیل کیفری در فرشته می­ تواند وکالت پرونده هایی با موضوع خیانت کردن در امانت، دزدی و سرقت، کلاهبرداری، سقط جنین، جعل، قتل و … را برعهده بگیرد. پیچیدگی و دشواری این پرونده ها به قدری بالا است، که تنها یک وکیل با تجربه و متخصص توانایی رسیدگی به امور آن را دارد. مطالب مفید این مقاله نقش زیادی در انتخاب یک وکیل مجرب خواهد داشت.

در چنین پرونده هایی بهتر است، از همان ابتدای کار از حضور و همراهی یک وکیل مجرب بهره مند شوید.

مهم ترین ویژگی های بهترین وکیل کیفری در فرشته

همراهی یک وکیل کیفری حرفه ­ای، احتمال موفق شدن پرونده شما را در دادگاه افزایش خواهد داد. دفاع همه جانبه  یک وکیل مجرب بهترین نتیجه را برای شما به ارمغان خواهد داشت. یکی از وظایف مهم وکیل کیفری، طرح شکایت در بالاترین سطح ممکن می باشد. خروجی چنین شکایتی نتیجه ای مطلوب برای شما خواهد داشت.

فاکتور مهم دیگری که در انتخاب یک وکیل کیفری مجرب، باید به آن توجه داشت سطح تحصیلات و دانش او می­ باشد. لازم به ذکر است که یک وکیل کیفری بهتر است به صورت تخصصی، در زمینه امور کیفری تحصیلات و مطالعه داشته باشد. علاوه بر این ها آشنایی کامل با قوانین کیفری مانند آئین دادرسی کیفری، قوانینی که در مجازات اسلامی وجود دارد و قوانین دیگری که مربوط به امور کیفری می باشد، نقش زیادی در موفقیت یک وکیل کیفری خواهد داشت.

طرح شکایت کیفری توسط بهترین وکیل کیفری در فرشته

در قوانین مربوط به مجازات اسلامی در صورتی که فرد به مرتکب جرم شود، و مجرم بودن او اثبات شود، دادگاه متناسب با جرم برای او مجازات در نظر می گیرد. در چنین شرایطی قاضی می تواند با تکیه بر قوانین کیفری برای او مجازات در نظر بگیرد. اگر بر علیه مجرم شکایت کیفری صورت گرفته باشد، در صورت اثبات جرم دادگاه مجرم را محاکمه خواهد کرد.

شکایت شما از یک فرد می ­تواند در هر برگه ای نوشته شود، اما روش درست و اصولی استفاده از فرم و  یا برگه ی شکوائیه می باشد. بهتر است این فرم توسط وکیل کیفری تنظیم شود. اولین اقدام برای به جریان انداختن روند شکایت، مراجعه به دادسرای محل وقوع جرم می باشد.

مخاطب شما در برگه شکایت، فرد یا افراد شاکی و ریاست دادسرا می باشد. در این فرم اسم و مشخصات کامل فرد متشاکی، عنوان جرمی که انجام شده است ثبت می شود. در مرحله بعد پرونده کیفری برای انجام تحقیقات بیشتر مورد بررسی قرار می گیرد. پس از تکمیل تحقیقات در رابطه با موضوع پرونده، آن را به یک شعبه در دادیاری و یا بازپرسی ارسال می ­کنند. تا مورد بررسی قرار گیرد و در پایان نیز حکم نهایی صادر شود.

وکیل کیفری در فرشته

تفاوت پرونده های کیفری و حقوقی

  • یکی از مهم­ ترین تفاوت های دعاوی حقوقی و کیفری در این است که، در دعاوی حقوقی فرد موظف به جبران خسارات فرد زیان دیده می باشد. اما در دعاوی کیفری مجرم علاوه بر اینکه ملزم به جبران خسارت می باشد، بلکه بر اساس حکمی که دادگاه برای او در نظر می گیرد، برای او مجازات نیز در نظر گرفته می شود.
  • در پرونده های حقوقی به کسی که شکایت دارد خواهان و به طرف مقابل او خوانده گفته می شود. در صورتی که در دعاوی کیفری فرد شکایت کننده شاکی و فردی که مقابل او قرار می گیرد، متشاکی است.
  • در دعاوی حقوقی در صورتی که هر دو طرف دعوا به توافق برسند، و یا خواهان دعوا رضایت بدهد، پرونده خاتمه پیدا می کند. اما در پرونده های کیفری حتی اگر رضایت شاکی جلب شود، پرونده متوفق نمی شود. و اگر فرد مرتکب به جرم های عمومی مانند کلاهبرداری، سرقت و یا زنا شده باشد، دادگاه برای او مجازات در نظر می گیرد.
  • در دعاوی حقوقی شکایت حتما باید در برگه ی دادخواست ثبت شود، و اگر این دادخواست به دادگاه ارائه نشود، شکایت شما مورد قبول دادگاه نخواهد بود. این در حالی است که در پرونده های کیفری، فرد شاکی می تواند شکایت خود را در هر برگه­ای تنظیم و به دادگاه ارائه کند.

چگونه بهترین وکیل کیفری در فرشته را شناسایی کنیم؟

پرونده هایی که در مراجع قضایی مختلف برای رسیدگی وجود دارند، موضوعات متنوعی دارند. این تفاوت سبب می شود، تا پیگیری هر پرونده  نیازمند استفاده از حضور یک وکیل متخصص در زمینه ی مربوطه باشد. یک وکیل متخصص با داشتن مهارت لازم، نقش تاثیر گذاری در روند موفقیت آمیز پرونده کیفری شما خواهد داشت.

قبول کردن وکالت پرونده های کیفری بسیار سخت و دشوار است. این دسته از پرونده ها عموما از حساسیت و پیچیدگی بالایی برخوردار هستند. همین موضوع سبب می شود تا در انتخاب وکیل کیفری نهایت دقت و توجه لازم را داشته باشید. لازم به ذکر است که یک وکیل کیفری خبره، دانش و تخصص لازم در زمینه پرونده های کیفری دارد. یکی از علائم تاثیر گذار در داشتن یک انتخاب خوب، بررسی رزومه و سابقه کاری وکیل می باشد.

بررسی مهم ترین جرم های کیفری

در این مطلب قصد داریم تعدادی از جرم و جنایت های کیفری را مورد بررسی قرار دهیم.

جعل

جعل در واقع به معنای تنظیم کردن سند و یا نوشته ای است، که به سند اصلی شباهت داشته باشد. علاوه بر این در این نوشته و یا سند از مهر و یا امضایی استفاد شود، که به مهر و امضای اصلی شباهت داشته باشد. به شکلی که این سند و یا نوشته سبب فریب مخاطب شود.

اضافه کردن و یا کم کردن مطلب جدید به سند جعل محسوب می شود. درواقع جعل در لغت به معنای تلقب است، و اصطلاح جعل کردن مترادف با دگرگون کردن می باشد.

خیانت در امانت

در صورتی که مالی از جانب شما به فرد امین امانت داده شود، اما فرد امین مال مورد نظر را به استعمال و یا تصاحب خود دربیاورد، و یا مفقود و تلف شود، خیانت در امانت صورت گرفته است. دقت داشته باشید که مال باید از طریق روش های قانونی مانند رهن و یا اجاره، امتنت، قرارد های کاری و یا وکالت به فرد سپرده شود. تا امکان اثبات جرم از جانب فرد شاکی وجود داشته باشد.

انتقال مال غیر

در صورتی که اموالی به صورت غیرقانونی و نامشروع به شخص غیری انتقال پیدا کند، جرم صورت گرفته است. انتقال اموال غیر ممکن است نسبت به خود اموال، و یا سود و منعفت آن ها صورت بگیرد.

اگر فرد بدون داشتن مجوزهای قانونی اقدام به فروش امول دیگران کند، مجرم به انجام انتقال مال غیر شناخته می شود. این جرم جز جرایم نا بخشودنی محسوب می شود، و حتی اگر رضایت شاکی پرونده جلب شود، پرونده خاتمه پیدا نمی کند. در این حالت ممکن است مجرم بابت جنبه عمومی پرونده محاکمه شود.

بهترین وکیل کیفری

ابزار اصلی بهترین وکیل کیفری در فرشته

  • داشتن صداری رسا و شیوا
  • اعتماد به نفس بالا
  • توانایی صحبت و مشاوره در زمینه های مختلف
  • مسلط به نوشتن لایحه برای ارائه کردن به مراجع قضایی

معرفی بهترین وکیل کیفری در فرشته

دکتر احمد زهره وند یکی از وکلای زبده در زمینه پرونده های کیفری می باشد. تجربه حضور موفق در پرونده های حقوقی و کیفری از نکات برجسته رزومه ایشان می باشد. کیفیت کاری دکتر احمد زهره وند سطح بسیار بالایی دارد، و همین موضوع دلیل موجهی برای سپردن پرونده کیفری تان به ایشان می باشد.

راندمان کاری بالای دکتر زهره وند به عنوان وکیل و مدرس دانشگاه، خیال شما را بابت پیگیری پرونده کیفری تان راحت خواهد کرد. دکتر زهره وند یکی از بهترین وکلای کیفری در فرشته می باشد. مجموعه دکتر زهره وند یکی از متخصص ترین و مجرب ترین مجموعه های فعال در زمینه وکالت پرونده های کیفری می باشد.

ایشان علاوه بر فعالیت در پرونده های کیفری، تجربه خوبی نیز در زمینه پرونده های حقوقی دارند. برای مطالعه مقاله حقوقی با موضوع طلاق اینجا کلیک کنید.

علاقه مندان به حقوق با مطالعه بیشتر مقالات حقوقی، می توانند دانش خود در این زمینه را افزایش دهند. مطالعه این مقالات اطلاعات شما را درباره مسائل حقوقی به روز خواهد کرد.

 

 

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *