از آنجایی که طلاق یکی از پرتنش‌ترین، دردناک‌ترین و پرخطرترین تجربه‌های روانی و مالی است که در زندگی وجود دارد. یافتن بهترین وکیل طلاق در کامرانیه ممکن است دغدغه شما باشد.پیدا کردن یک وکیل طلاق خوب، حیاتی ترین جنبه هر پرونده طلاق است، زیرا می تواند به کاهش هزینه ها، سرعت بخشیدن به روند پرونده و اطمینان از دستیابی به یک توافق عادلانه کمک کند. هنگام تلاش برای یافتن وکیل طلاق مناسب، باید بر روی یافتن وکیلی با تجربه که در پرونده های مشابه به مشکل شما  پیروز بوده اند تمرکز کنید. به دنبال وکیلی باشید که با او حس اعتماد و راحتی کامل داشته باشید و با شما با احترام، ملاحظه و صبر رفتار کند.

بهترین وکیل طلاق در کامرانیه

دکتر زهره وند برای دستیابی به حل و فصل سریع پرونده طلاق شما متعهد است. انجام مراحل قانونی طلاق اغلب پیچیده است. با کاغذبازی قابل توجه و اصطلاحات حقوقی تخصصی و دوره های انتظار طولانی، مشکلاتی برای افرادی که بخواهند بدون وکیل طلاق بگیرند، به وجود می آورد. وکلای طلاق می‌توانند گزینه‌هایی را ارائه دهند که ممکن است به ذهن بقیه افراد خطور نکند. جهت مشاهده پروفایل دکتر زهره وند وکیل پایه یک دادگستری و بهترین وکیل طلاق در کامرانیه کلیک نمایید.

بهترین وکیل طلاق در کامرانیه

چرا باید به بهترین وکیل طلاق در کامرانیه مراجعه کنیم:

روند طلاق همیشه به آرامی پیش نمی رود. اغلب اوقات، همسران سابق باید سعی کنند در مورد اموال خود، نفقه ، حضانت فرزندان و موارد دیگر به توافق برسند. گاهی اوقات، روند طلاق می تواند کاملاً آشفته باشد. به خصوص زمانی که همسران سابق در مورد مسائل خاصی توافق ندارند و تمایلی به سازش ندارند. وکیلی که سال ها وکالت می کند می داند که چگونه به طور موثر مذاکره کند و بدون هیچ گونه تعصب شخصی مشکل شما را حل خواهد کرد. هدف وکیل این است که اطمینان حاصل کنند که موکل او، بهترین نتیجه ممکن را به دست می آورد.

حتی اگر به نظر می رسد که شما و همسرتان در مورد همه مسائل موافق هستید، باید در نظر داشته باشید که آیا تا چند سال دیگر همچنان از این توافق راضی خواهید بود یا خیر. احکام طلاق دائمی است و برای طرفین درگیر تعهدات قانونی ایجاد می کند. به همین دلیل دریافت مشاوره حقوقی با یک وکیل طلاق خوب ایده خوبی است، به ویژه زمانی که به موضوع طلاق مربوط می شود.

در تهران وکیل های طلاق زیادی وجود دارد. بنابراین تلاش برای یافتن وکیلی که برای رسیدن به حق و حقوق خود به او اعتماد داشته باشید می تواند دشوار باشد. هنگام تلاش برای داشتن وکیل طلاق مناسب، توصیه می کنیم سوالات زیر را بپرسید:

آیا بهترین وکیل طلاق در کامرانیه باید تجربه زیادی داشته باشد؟

یک وکیل طلاق خوب باید در رسیدگی به پرونده های طلاق و قانون خانواده تجربه داشته باشد. این تجربه نباید فقط به طلاق توافقی محدود شود، بلکه باید شامل تجربه در دادرسی، از جمله دعاوی، و تجربه در حقوق خانواده و رسیدگی به حضانت کودک نیز باشد. سوابق یک وکیل چیزهای زیادی در مورد مهارت های او می گوید.

آیا بهترین وکیل طلاق در کامرانیه باید دسترس باشد؟

مهم است که یک وکیل طلاق پیدا کنید که در صورت نیاز به راحتی در دسترس باشد و تضمین کند که در طول پرونده شما با شما در ارتباط است.

آیا بهترین وکیل طلاق در کامرانیه باید مهارت های مذاکره داشته باشد؟

اگر طلاق سختی را پشت سر می گذارید، احتمالاً فکر می کنید که شما و همسر سابقتان هرگز نمی توانید بنشینید و به توافقی دوستانه برسید. به همین دلیل است که شما به یک وکیل طلاق نیاز دارید که مذاکره را اولویت قرار دهد.

آیا بهترین وکیل طلاق در کامرانیه باید در مسائل طلاق تخصص داشته باشد؟

اکثر وکلای طلاق در بسیاری از زمینه های حقوقی دانش دارند. مهم است که از یک وکیل خانواده که به مسائل حقوقی خانواده و طلاق می پردازد کمک بگیرید زیرا آنها بیشترین دانش و تجربه را در این زمینه خواهند داشت.

آیا بهترین وکیل طلاق در کامرانیه باید تجربه برخورد با خشونت خانگی را داشته باشد؟

اگر در طول ازدواج خود قربانی خشونت خانگی شده اید. بسیار مهم است که از یک وکیل طلاق که تجربه رسیدگی به پرونده های خشونت خانگی را دارد کمک بگیرید.

اولین قدم بعد از اینکه تصمیم به طلاق گرفتید، این است که بفهمید چگونه می خواهید طلاق بگیرید. آیا می توانید به صورت توافقی طلاق بگیرید یا یک طلاق یک طرفه در پیش خواهید داشت؟ هنگامی که فرآیند خود را انتخاب کردید، گام بعدی این است که وکیل خود را انتخاب کنید. مطمئن شوید که فردی را انتخاب کنید که در زمینه طلاق تخصص داشته باشد. پیدا کردن بهترین وکیل طلاق در کامرانیه احتمالا آخرین چیزی است که در هنگام آشفتگی طلاق به ذهن شما می رسد. درد و ناامیدی از موقعیت باعث می شود که نتوانید بهترین تصمیم را بگیرید، و به همین دلیل، ممکن است با اولین وکیلی که پیدا می کنید کنار بیایید. اما این اغلب می تواند یک تصمیم بسیار بد باشد. با توجه به اینکه طلاق یک حوزه حقوقی حساس است، شما به وکیلی نیاز دارید که واقعاً به بهترین نتیجه برای شما اهمیت دهد.

چه با قانون خانواده و حضانت فرزند سر و کار داشته باشید و چه سعی در مذاکره برای حل و فصل توافقی دارید، دکتر احمد زهره وند در همه این موارد با تجربه فراوان به شما کمک خواهند کرد. در قدم اول با وکیل همسر سابق شما مذاکره خواهد شد تا به صورت توافقی روند طلاق پیش برود، اما در صورت لزوم، برای اطمینان از دستیابی به حقوقی که شایسته آن هستید، در دادگاه تلاش خواهد شد.

بهترین وکیل طلاق در کامرانیه
S

مدارک مورد نیاز طلاق توافقی توسط بهترین وکیل طلاق در کامرانیه:

  • عقدنامه یا رونوشت از عقدنامه
  • شناسنامه مرد و زن
  • کپی کارت ملی هر دو نفر
  • ثبت نام زوجین در سامانه ثنا

در صورتی که زوجین بخواهند برای ثبت دادخواست طلاق توافقی خود از طریق سامانه تصمیم اقدام کنند. ضروری است که گواهی عدم انصراف از طلاق را در سامانه بارگذاری کنند.

اگر یکی از زوجین از دیگری وکالت داشته باشد و او از تحویل دادن مدارک خود سر باز می زند. باز هم دلیلی برای نگرانی وجود ندارد. حتی در شرایطی که عقدنامه ندارید با رفتن به دفتر ازدواجی که شماره آن در قسمت ازدواج شناسنامه نوشته شده است. می توانید یک رونوشت از عقد نامه دریافت کنید. با کمک وکیل طلاق توافقی کامرانیه پرونده طلاق خود را به سرعت پیش ببرید.

زمانی که زوجین بر سر مسائل مهم همچون حضانت فرزندان و مهریه و نفقه به توافق رسیدند، زوجین یا وکلای آن ها به یکی از دفاتر الکترونیک قضایی مراجعه و دادخواست طلاق خود را ثبت می کنند و برای طی مراحل و انجام مشاوره به دادگاه مراجعه می کنند. پس از صدور گواهی عدم امکان سازش توسط دادگاه طلاق توافقی، زوجین ۳ ماه برای ثبت طلاق فرصت دارند که به دفتر خانه مراجعه کنند.

شرایط لازم برای قانونی بودن طلاق چیست؟

هنگام طلاق زوجین ضروری است که دست‌کم دو نفر مرد عادل حضور داشته باشند.

شخص طلاق‌دهنده باید دارای شرایطی باشد از جمله بالغ و عاقل باشد با قصد خود و مختارانه این کار را انجام دهد یعنی هر گونه عدم اختیار مانند اجبار، اکراه طلاق‌دهنده از موانع طلاق محسوب می‌گردد و طلاق را از حالت قانونی و صحیح خارج می کند.

از آنجا که طلاق مختص عقد دائم است و در مورد عقد موقت صحبت از منقضی شدن یا بذل مدت می باشد. باید برای قانونی بودن یک طلاق، نکاح دائم باشد.

طبق قانون طلاق اگز زوجه در ایام عادت ماهانه یا در حال نفاس باشد طلاق قانونی نیست. مگر در صورتی که زوجه باردار باشد یا طلاق قبل از نزدیکی با زن واقع شود یا مرد از زوجه دور باشد به طوری که از ایام عادت ماهانه زوجه بی خبر باشد.

طبق قانون طلاق در طهر مواقعه قانونی نیست، مگر اینکه زوجه یائسه یا باردار باشد.» طهر مواقعه به حالتی از طهر گویند كه در ايام آن زوج با زوجه آميزش كرده است.

 

آیا تقسیط در پرداخت مهریه زوجه در طلاق به درخواست مرد امکان پذیر است؟

مرد می تواند در دادگاهی که دادنامه طلاق به درخواست مرد را صادر کرده است. ادعای احسار از پرداخت مهریه کند.و با معرفی شاهد در صورت رأی دادگاه مهریه را بصورت اقساط پرداخت نماید.

 

آیا ازدواج زوجه با شخص دیگر باعث قطع مهریه می گردد؟

چنانچه طبق رأی دادگاه مهریه یا بخشی از مهریه توسط زوج پرداخت نشده باشد و طلاق هم بر همین مبنا ثبت شود. مهریه باقی مانده در صورت ازدواج مجدد زوجه باز هم باید پرداخت شود. حتی اگر ازدواج دوم زوجه هم منجر به طلاق شود. چنانچه در رأی طلاق دوم نیز، بخشی از مهریه باقی مانده باشد زوجه می تواند مهریه هر دو ازدواج را مطالبه نماید.

دکتر احمد زهره وند معتقد است که وظیفه او رسیدگی کامل به مسائل حقوقی به کارآمدترین شکل ممکن است. به همین دلیل، رویکرد دکتر زهره وند با تأکید بر پیش برد اهداف با استفاده از مذاکره است. این رویکردها می تواند منجر به حل و فصل با بالاترین کیفیت شود و در عین حال از هزینه و استرس ناشی از مجادلات معمول در بحث طلاق جلوگیری شود. طلاق روند بسیار دشواری است. ممکن است با مسائل مربوط به حضانت رو به رو باشید. تحت فشار عاطفی جدی قرار بگیرید و با مسائل مالی مختلف از جمله مهریه و نفقه درگیر شوید. جهت مشاوره با دکتر زهره وند وکیل پایه یک دادگستری و بهترین وکیل طلاق در کامرانیه کلیک نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *