یکی از معمول ترین روش های انحلال عقد دائم طلاق می باشد. استفاده از این روش برای جدایی زن و مرد رایج تر از موارد دیگر می باشد، به شکلی که بسیاری از مردم طلاق را تنها راه جدایی زوجین می دانند. ما در این مطلب قصد داریم شما را با وظایف و ویژگی های بهترین وکیل طلاق در پاسداران آشنا کنیم.

تشکیل خانواده کمک زیادی به تقویت روابط انسانی، اخلاقی و عاطفی خواهد داشت. همان قدر که استحکام و تقویت پایه های بنیان خانوداه برای جامعه و افراد مفید و سودمند می باشد، در مقابل آن طلاق موجب فروپاشی بنیان خانواده خواهد شد، و آثار روحی و روانی مضری برای همه ی افراد خانواده به همراه خواهد داشت.

طلاق آخرین ایده برای حل مشکلات بین زن و شوهر می باشد. شاید یکی از مهم ترین و حساس ترین تصمیماتی که زوجین برای زندگی خود می گیرند، تصمیم به طلاق باشد. جالب است بدانید در قوانین حقوقی ما طلاق انواع مختلفی دارد، اما در حالت کلی طلاق از هر نوعی که باشد یک پرونده حقوقی محسوب می شود.

موضوعاتی که سبب مراجعه شما به بهترین وکیل طلاق در پاسدارن می شود

اگر بنا به هر دلیلی از تصمیم خود در رابطه با طلاق اطمینان حاصل کردید، برای پیگیری امور حقوقی، اداری و قضایی به وکیل طلاق مراجعه کنید. همراهی یک وکیل خانواده در پرونده طلاق تاثیرات مثبتی در روند اجرای پرونده خواهد داشت.

وکیل طلاق عموما پرونده طلاق را در ابعاد گوناگون مورد بررسی قرار می دهد. مهم ترین موضوعاتی که در این نوع پرونده های حقوقی مورد بررسی قرار می گیرد عبارتند از: مهریه، نفقه، حضانت فرزند یا فرزندان، جهیزیه، نحوه ملاقات فرزندان، زمان ملاقات، اجرت المثل و موضوعات دیگر.

وکیل طلاق

آگاهی بهترین وکیل طلاق در پاسداران به قوانین طلاق

یک وکیل و یا کارشناس حقوقی مجرب در پرونده های حقوقی مربوط به طلاق، به همه ی ابعاد و جنبه های معترض توجه لازم را دارد. اگر تا به حال پرونده کاری  وکلای موفق را مطالعه کرده اید، بدون شک به این موضوع پی برده اید که اولویت اول برای این افراد، انجام وظایف خود در مسیر درست و در چارچوب قانون بوده است.

دعوت زوجین به سازش اولین اقدامی است که یک کارشناس حقوقی در جایگاه مشاور، قاضی و یا وکیل انجام می دهد. اما در صورتی اختلافات پیش آمده در بین زوجین جدی باشد، و  ادامه زندگی به ضرر طرفین دعوا باشد، طلاق بهترین گزینه پیش روی آن ها می باشد. قوانین طلاق به گونه ای وضع شده اند که تعادل بین این دو امر برقرار باشد.

قوانین طلاق به شکل هوشمندانه ای وضع شده اند. به گونه ای که نه آنقدر راحت و پیش پا افتاده باشند، که بروز هر اختلاف کوچک و بی اهمیتی سبب جدایی زوجین شود، و نه آنقدر دشوار و پیچیده اند که حتی با وجود مشکلات و اختلافات عمیق مجبور به سازش و زندگی در کنار یک دیگر باشند. وکیل طلاق از این قوانین آگاهی کامل دارد، و از این قواعد برای پیگری روند حقوقی پرونده موکل خود به بهترین حالت، استفاده می کند.

برای جلوگیری از حق طلاق ناعادلانه، به این منظور که یک طرف به راحتی حق طلاق به آن داده شود، و طرف دیگر با وجود مشکلات زیاد نتواند از این حق استفاده کند، قانون گذار مواردی که مربوط به تقاضای طلاق می باشند را به صورت عادلانه در بین زوجین تقسیم کرده است.

قطعا حضور یک وکیل و یا مشاور حقوقی در روند اجرای پرونده طلاق، شما را از این قوانین آگاه خواهد کرد.

اقداماتی که پس از تصمیم گیری در رابطه با طلاق باید انجام دهید

در امر طلاق زن و شوهر در مقابل یک دیگر قرار می گیرند، که این تقابل یک عمل خصمانه و دردناک محسوب می شود. بنابراین با مطالعه موارد زیر دانش خود را در این زمینه افزایش دهید.

طلاق انواع مختلفی دارد که هر کدام را به صورت جداگانه بررسی خواهیم کرد

  • ثبت دادخواست طلاق از جانب مرد

بر اساس قوانین حقوقی ایران و قانون مدنی، مرد می تواند هر زمان که بخواهد همسر خود را طلاق دهد. موضوع خاصی حق طلاق مرد را محدود نمی کند، مگر اینکه در زمان عقد حق طلاق را به زن داده شده باشد، و یا زن در قبال بخشش مهریه  حق طلاق را از آن خود کند.

البته مرد بایستی تمامی حق و حقوق مالی زن را در هنگام طلاق پرداخت کند. این حقوق شامل مهریه، نفقه، اجرت مثل و غیره می شود.

  • ثبت دادخواست طلاق از جانب زن

زن برخلاف مرد که چه با دلیل چه بدون دلیل می توانست همسر خود را طلاق دهد، باید دلایل کافی و قانونی برای تقاضای طلاق داشته باشد. مستنداتی که زن مبنی بر دلیل طلاق به دادگاه ارائه می کند، ابتدا توسط دادگاه بررسی می شود، سپس در صورت تایید آن ها دادگاه حکم طلاق را صادر می کند.

دادگاه تنها در مواردی می تواند تقاضای طلاق زن را می پذیرد، که در قوانین مدنی ثبت شده باشد. تاثیر حضور یک وکیل با تجربه در پرونده های مربوط به طلاق انکار نشدنی است.

بهترین وکیل طلاق در پاسداران

مواردی که در صورت وقوع آن ها زوجه می تواند تقاضای طلاق کند

  • پرداخت نکردن نفقه توسط مرد
  • مفقود الاثر شدن شوهر
  • وکالت داشتن زن در طلاق
  • عسروحرج

مراجعه به بهترین وکیل طلاق برای انجام طلاق وکالتی و یا توافقی

طلاق توافقی یکی از انواع طلاق است. در این نوع طلاق زن و مرد هردو مایل به جدایی می باشند، و در رابطه با مسائل مادی مانند نفقه، مهریه، جهزیه و… حضانت فرزندان و یا زمان و نحوه ملاقات با آن ها توافق می کنند.

در زمان تنظیم سند عقدنامه، زوجه می تواند برای طلاق از همسر خود وکالت بگیرد. این کار ممکن است جداگانه پس از انجام عقد نیز صورت بگیرد. زن در صورت داشتن وکالت طلاق از همسر خود می تواند بدون نیاز به حضور مرد برای تقاضای طلاق به دادگاه مراجعه کند. همراهی بهترین وکیل طلاق در روند اجرای طلاق توافقی سرعت انجام مراحل قانونی را افزایش خواهد داد.

دلایلی که شما به همراهی بهترین وکیل طلاق در پرونده طلاق نیازمند هستید

در مقاله بهترین وکیل طلاق در پاسدارن شما را با دلایلی که نیازمند حضور یک وکیل خبره در پرونده حقوقی تان هستید، آشنا خواهیم کرد.

مقوله طلاق در کشور ما معمولا در بازه زمانی طولانی صورت می گیرد. مسئولان بر این باور هستند که با طولانی کردن روند اجرای پرونده ممکن است زوجین از طلاق منصرف شوند. حضور یک وکیل خبره با دانش و اطلاعات لازم نقش پر رنگی در موفق شدن پرونده حقوقی تان خواهد داشت. با این وجود حضور وکیل در پرونده های حقوقی مربوط به طلاق الزامی نمی باشد.

بسیاری از کسانی که بخاطر مسئله طلاق به دادگاه مراجعه می کنند، ممکن است اولین حضورشان در مراجع قانونی باشد. اعتماد به نفس پایین، نداشتن آگاهی و اطلاعات درست، آشنا نبودن با محیط از جمله عواملی هستند که سبب می شود فرد در جلسات دادگاه نتواند به درستی از حق خود دفاع کند.

گاهی نیز دو طرف دعوا بخاطر موقعیت اجتماعی که دارند، مایل به حضور در مراجع قضایی نمی باشند. در تمامی این موارد حضور وکیل طلاق کمک زیادی به پیشبرد پرونده حقوقی شما خواهد کرد.

وکیل طلاق برای ثبت دادخواست طلاق توافقی به چه مدارکی از زوجین نیازمند است

اقدام به ثبت دادخواست طلاق توسط وکیل نیازمند ارائه مدارک زیر می باشد:

  • کپی و اصل شناسنامه زن و شوهر
  • وجود اصل و کپی کارت ملی زوجین
  • گواهی عدم بارداری
  • کپی و اصل عقد نامه و یا رونوشتی که از آن در دسترس است
  • توافق نامه ای که مفاد آن مبنی بر توافق زن و مرد بر سر مهریه می باشد
  • گواهی بکارت از پزشکی قانونی ( این مورد برای زمانی است که زوجین در زمان عقد تصمیم به جدایی می گیرند)

راه حل های جلوگیری از طلاق زوجین

یکی از تاثیر گذار ترین راه حل ها برای جلوگیری از بروز اختلاف و جدایی زوجین، صحبت و گفت و گو با یک دیگر است. بدون شک صحبت در رابطه با اختلاف نظرها از بروز بسیاری از مشکلات جلوگیری خواهد کرد.

درک متقابل صحبت طرف مقابل گاهی همانند آبی بر روی آتش است. گوش کردن به صحبت های همسر بدون اینکه در مقابل آن جبهه بگیریم، و فکر کردن راجب اندیشه های آن حلال بسیاری از مشکلات است.

مطمئنا صحبت کردن با یک دیگر و آشنا شدن با افکار، اندیشه ها و باورهای طرف مقابل، تاثیر چشم گیری در حل اختلاف نظرها خواهد داشت. مشورت با اعضای خانواده، روانشان و یا کارشناس حقوقی نیز کمک مطلوبی در این زمینه خواهد بود.

بهترین وکیل طلاق

دکتر زهره وند بهترین وکیل طلاق در پاسداران

پپدا کردن یک وکیل مجرب دغدغه بسیاری از کسانی است که به دنبال موفق شدن در پرونده های حقوقی می باشند. دکتر زهره وند یکی از وکلای جوان و متخصص در زمینه طلاق می باشد. اگر به دنبال پیدا کردن بهترین وکیل طلاق در پاسداران هستید، بدون شک دکتر احمد زهره وند بهترین انتخاب برای پیگیری پرونده حقوقی شما خواهد بود.

دکتر زهره وند علاوه بر قبول وکالت پرونده های طلاق و خانواده، در سایر پرونده های حقوقی همانند پرونده های مربوط به امور ملکی روزمه ای عالی دارد. برای مطالعه مقاله های ملکی کلیک کنید.

مطالعه مجلات و یا مقالات حقوقی کمک زیادی به درک پرونده حقوقی تان خواهد داشت. پیشنهاد ما مطالعه مقاله های حقوقی معتبر می باشد.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *