بهترین وکیل خانواده در فرمانیه

US Tax form 1040 in tablet with calculator and pen on sticky note on wooden desk


با کمی جستجو  در فرشته به بیش از صدها دفتر وکالت برخورد خواهید کرد، ولی آیا همه این وکیل ها تجربه و تبحر کافی برای رسیدگی به پرونده طلاق شما را دارند؟ توصیه ما این است که به هنگام انتخاب بهترین وکیل طلاق در فرشته دقت زیادی بداشته باشید تا بتوانید بهترین وکیل طلاق در فرشته را پیدا کنید. دکتر احمد زهره‌ وند وکیل پایه یک دادگستری و بهترین وکیل طلاق در فرشته در پرونده های طلاق شما را یاری خواهد کرد. جهت مشاوره با دکتر زهره وند کلیک فرمایید.

شما شانس بسیار بیشتری برای حل مشکلات خانواده خود با کمک یک وکیل با تجربه در زمینه طلاق دارید.

اغلب ممکن است زوجین هنگام طلاق احساس کنند. که در زیر کوهی از مدارک که باید تکمیل و در دادگاه ثبت شود، دفن شده اند. تعیین فرم های مورد نیاز و نحوه جمع آوری اطلاعات لازم برای تکمیل آنها می تواند دشوار باشد. در صورتی که ارائه مدارک کامل بسیار مهم است. قاضی برای تعیین نتیجه پرونده به شدت بر مدارک تکیه خواهد کرد. اگر به طور تصادفی چیزی را از قلم بیاندازید – در صورتی که طرف مقابل ممکن است شما را به انجام آن متهم کند – می تواند به اعتبار شما آسیب برساند و به حقوق شما در پرونده آسیب برساند.

بهترین وکیل طلاق در فرشته

داشتن یک وکیل طلاق با تجربه می تواند کمک بزرگی به شما کند. آنها فشار روانی را برای شما کم می کنند، شما را از اشتباه کردن دور می کنند، از طولانی شدن پروسه طلاق جلوگیری می کنند و تضمین می کنند که به نتایجی که شایسته آن هستید می رسید.

شرایط خاصی وجود دارد که همیشه باید یک وکیل استخدام کنید. اگر سابقه خشونت خانگی، سوء استفاده از کودکان، سوء مصرف مواد یا سوء استفاده جنسی وجود دارد، استخدام وکیل بهترین راه برای محافظت از حقوق شما است.

مراحل طلاق توافقی توسط بهترین وکیل طلاق در فرشته

مراحل طلاق توافقی با بهترین وکیل طلاق در فرشته:

  1. جلسه حضوری
  2. توافقنامه طلاق براساس توافق زوجین تنظیم می گردد
  3. رونوشت الکترونیک وکالت از طریق سامانه ثنا تنظیم می گردد
  4. دادخواست بدوی توسط وکیل تنظیم می شود.
  5. پرونده توسط وکیل به دادگاه خانواده ارجاع می شود.
  6. وکیل در جلسات شورای حل اختلاف حضور پیدا می کند.
  7. دادنامه طلاق توافقی توسط وکیل توافق می شود.

 

آیا زوجین می توانند در طلاق توافقی در جلسات مشاوره شرکت نکنند؟

در طلاق توافقی زوجین صرفاً در جلسات مشاوره شرکت می‌کنند. پس از حضور در جلسات مشاوره قاضی گواهی عدم امکان سازش را صادر می‌کند. مدت اعتبار این گواهی سه ماه است. زوجین باید در طول سه ماه از تاریخ صادر شدن گواهی عدم امکان سازش جهت اجرای صیغه طلاق به دفاتر رسمی ازدواج و طلاق مراجعه کنند و پس از مدت مذگور گواهی عدم امکان سازش اعتبار نخواهد داشت و تمام مراحل باید از ابتدا انجام شود.

شایان ذکر است درصورت داشتن وکیل طلاق، به حضور زوجین در جلسات مشاوره نیاز نیست و روند انجام طلاق در کوتاه‌ترین بازه زمانی ممکن انجام می شود.

مراحل طلاق به درخواست مرد

مدارک مورد نیاز به همراه دادخواست توسط مرد یا وکیل او به دادگاه ارائه می شود و سپس ابلاغیه برای زوجین ارسال می شود.

زوجین موظفند در مدت یک هفته،  برای داوری یک شخص را  به دادگاه معرفی کنند.

مرحله سوم‌ کلیه حقوق زن از جمله مهریه، نفقه، تصنیف اموال، نحله و…  باید توسط مرد پرداخت شود. همچنین حق حضانت فرزند نیز باید تعیین شود.

وکیل طلاق در طلاق به درخواست مرد

در شرایطی که درخواست طلاق از جانب مرد می یاشد نیازی به حضور مرد در هیچ یک از مراحل دادرسی نیست.

صیغه طلاق با حضور وکیل مرد اجراخواهد شد و به حضور زوج در دفترخانه نیازی نمی باشد.

دادخواست به طور صحیح و اصولی تنظیم می گردد و به طور مستمر توسط وکیل پیگیری می شود.

مراحل طلاق به درخواست زن

در شرایط خاص زوجه می تواند از دادگاه تقاضای طلاق کند مانند طلاق به دلیل عسر و حرج. به جزء عسر و حرج، طلاق از طرف زن بر اساس شروط دوازده گانه عقدنامه نیز امکانپذیر خواهد بود و زن می تواند از دادگاه درخواست طلاق نماید. مراحل طلاق به درخواست زن در ادامه ذکر شده است.

  • دادخواست طلاق در دفتر خدمات قضایی ثبت می شود.
  • جلسات مشاوره برگزار می شود
  • پرونده پس از ثبت دادخواست توسط زوجه به دادگاه محل سکونت زن ارجاع می شود
  • تاریخ حضور زوجین در دادگاه مربوطه (جلسه بدوی) تعیین می گردد.
  • جلسه دادگاه بعد از حضور زوجین و ارائه دفاعیات آن ها رأی خود را صادر می کند.
  • در صورت اعتراض زوجین به رأی دادگاه جلسه تجدیدنظر تشکیل می گردد و در صورت اعتراض دوباره به رءی جلسه تجدید نظر، پرونده به دیوان عالی کشور ارجاع می گردد.
  • در نهایت در صورت قطعی شدن رأی دادگاه زوجه می‌تواند به دفترخانه مراجعه کند و اقدام به طلاق نماید.

پرونده های طلاق از طرف زوجه در موارد متعددی بدون کمک گرفتن از یک وکیل مجرب طلاق به نتیجه مطلوب نخواهد رسید. وکیل طلاق با تجربه و تسلطی که به قوانین دارد بهترین راه حل ممکن را پیشنهاد می دهد. اکیدا توصیه می شود که مراحل دادرسی پرونده های طلاق خود را در شرایط درخواست از طرف زوجه بدون وکیل پیش نبرید. تجربه نشان می دهد که دخالت یک وکیل طلاق مجرب به روال این پرونده ها سرعت بیشتری می بخشد.

وکیل طلاق در طلاق به درخواست زن

نیازی به حضور زن در مراجعه به دادگاه نیست.

صیغه طلاق بدون حضور زن و از طریق وکیل جاری خواهد شد.

نحوه دریافت نفقه و مهریه  توسط وکیل معین می شود و نیازی به حضور زن در دادگاه نیست.

اگر به دنبال بهترین وکیل طلاق در فرشته هستید دکتر احمد زهره‌وند وکیل پایه یک دادگستری و بهترین وکیل طلاق در زمینه انواع طلاق، همانند طلاق با توافق زوجین، طلاق به درخواست زوجه، طلاق با داشتن حق طلاق و طلاق به درخواست مرد تجربه زیادی دارند.

ویژگی‌ های بهترین وکیل طلاق در فرشته

قبل از انتخاب وکیل می بایست به میزان تجربه وکیل دقت کنید. همان‌طور که می‌دانید هر وکیل در زمینه خاصی فعالیت دارد، چند ویژگی بهترین وکیل طلاق را نام خواهیم برد:

  •       آشنایی کامل با تمام قوانین مربوط به طلاق
  •       آشنایی با تمام قوانین مربوط به نفقه
  •       آشنایی با قوانین مربوط به مهریه
  •       اشراف کامل با قوانین مربوط به حضانت فرزند
  •       تجربه وکالت در انواع طلاق
  •       منظم بودن و مسئولیت‌پذیر بودن وکیل طلاق
  •       داشتن توانایی بالا در مشاوره و راهنمایی دادن به هر یک از زوجین که موکل او است
  •       توانایی سخنوری در دادگاه و دفاع از حق موکل

در حال حاضر طلاق یکی از رایج‌ترین پرونده‌های طرح شده در دادگاه‌های خانواده است. برای پیدا کردن بهترین وکیل طلاق در فرشته می‌توانید از دکتر احمد زهره‌وند، وکیل طلاق با تجربه بالا کمک بگیرید. جهت مشاهده پروفایل دکتر احمد زهره وند کلیک نمایید.

بهترین وکیل طلاق

طلاق غیابی توسط بهترین وکیل طلاق در فرشته

در صورتی که دادخواستی علیه شخصی داده شود و خوانده دعوا که دادخواست علیه او ارائه شده است. ابلاغیه زمان رسیدگی دادگاه را تحویل نگرفته باشد و یا اینکه در جلسات دادگاه حاضر نشود و لایحه ای هم به دادگاه ارائه نداده باشد در صورتی که محکوم شود رأی غیابی علیه او صادر می‌ شود. در رابطه با درخواست طلاق نیز به همین صورت عمل می ‌شود. اگر خوانده در دادگاه حضور نیابد و لایحه ای هم به دادگاه ارائه نداده باشد در فرض محکومیت، طلاق غیابی صادر می گردد. رأی غیابی طلاق پس از صادر شدن به مدت ۲۰ روز قابل اعتراض است که تحت عنوان واخواهی شناخته می شود.

البته باید به این نکته توجه کرد که چون در کشور ایران مرد حق طلاق دارد در صورت مراجعه به دادگاه و درخواست طلاق و بدون حضور زن در جلسات، رای طلاق به درخواست مرد صادر می گردد.

طلاق غیابی از سوی زن دو حالت دارد:

  • در صورتی که زن با دلایل محکمه پسند عسر و حرج یا شروط دوازده گانه، دادخواست طلاق دهد و مرد یا وکیل او در جلسات دادگاه حضور نداشته باشند و لایحه ای هم به دادگاه ارائه نکند. دادگاه امکان دارد که حکم طلاق غیابی را صادر کند.
  •  در صورتی که مرد به مدت چهار سال مفقودالاثر باشد، زن می تواند با مراجعه به دادگاه طلاق غیابی را از قاضی دادگاه درخواست کند. دادگاه پس از طی مراحل قانونی که شامل سه نوبت انتشار آگهی در روزنامه های محلی و روزنامه های کثیرالانتشار می باشد، حکم طلاق غیابی را صادر می نماید.

طلاق زن با وکالتنامه ی طلاق، غیابی محسوب نمی شود، چون زن به جای مرد یک وکیل طلاق توسط زن در جلسات دادگاه حضور پیدا می کند و طلاق توافقی به حساب می آید.

در مراحل طلاق، اشراف داشتن به امور حقوقی بسیار مهم است.از آن جا که هر فرد دارای اطلاعات حقوقی کاملی نیست بهتر است از یک وکیل طلاق کمک بگیرد. این امر برای فرزندان شما نیز پیامدهایی دارد. مسئولیت شما محافظت از رفاه روانی، عاطفی و مالی آن ها است. در واقع، هرچه زودتر یک وکیل طلاق استخدام کنید، زودتر می توانید راه حل مسائل حقوقی مربوط به طلاق خود را پیدا کنید. موضوع حقوقی مورد بحث در هر پرونده حقوقی طلاق، خواه حضانت فرزند، مهریه یا نفقه باشد، برای یک وکیل شناخته شده است. بسته به اطلاعاتی که از شرایط شما دارد، یک وکیل طلاق می تواند دقیقاً به شما بگوید که با چه نوع موقعیت هایی ممکن است در دادگاه مواجه شوید. دکتر زهره وند با سال ها تجربه در زمینه پرونده های طلاق شما را یاری خواهند کرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *