بهترین وکیل طلاق در کامرانیه

در بسیاری از موارد زوجین ممکن است، بنا به هر دلیلی قادر به ادامه زندگی با یک دیگر نباشند. در چنین شرایطی تنها راه حل پیش روی  آن ها طلاق می باشد. ما سعی کرده ایم در این مقاله وظایف بهترین وکیل طلاق در ولنجک را بررسی کنیم. این اطلاعات به شما کمک می کند تا بهترین و مجرب ترین وکیل را برای پرونده طلاق انتخاب کنید.

وکیل شما در پرونده حقوقی طلاق باید حتما دارای پروانه وکالت باشد. یک وکیل تنها در صورت داشتن پروانه وکالت می تواند وکالت پرونده حقوقی شما را برعهده بگیرد، و به عنوان نماینده شما در مراجع قضایی حضور پیدا کند. وظایف وکیل طلاق بر حسب اینکه طلاق شما به چه شکلی صورت می گیرد اعمم از توافقی، طلاق از جانب مرد و یا طلاق از طرف زن متفاوت است.

وکیل طلاق

وظایف بهترین وکیل طلاق در ولنجک

در بسیاری از مواقع بهره بردن از مشاوره های وکیل طلاق به عنوان کسی که در این حوزه تخصص و تجربه کافی را دارد، ممکن است زوجین را از اقدام به طلاق منصرف کند.اما در حالت کلی وکیل طلاق به عنوان کسی که به صورت تخصصی در این زمینه مترکز شده و فعالیت می کند وظایفی دارد، که به شرح برخی از آن ها می پردازیم.

  • بهتر است بدانید اولین وظیفه ی یک وکیل طلاق در برابر موکل خود دعوت به سازش می باشد. وکیل طلاق  در موارد زیادی می تواند با طرح توافق هایی بین زوجین آن ها از تصمیمشان مبنی بر طلاق منصرف کند. در وهله اول رسالت وکیل طلاق پیدا کردن ریشه و اساس اختلافات بین زن و مرد است.
  • یکی دیگر از وظایف وکیل طلاق تنظیم دادخواست طلاق به بهترین شکل ممکن می باشد. وکیل، با تجربه ای که در این خصوص دارد دادخواست موکل خود را به گونه ای تنظیم می کند که شانس موافقت رای دادگاه با دادخواست بسیار زیاد باشد.
  • در بسیاری از مواقع طلاق امری تلخ می باشد و به واسطه اختلافات شکل گرفته بین آن ها، زن و مرد حاضر به حضور پیدا کردن در کنار یک دیگر نمی باشند. در چنین مواردی وکیل طلاق می تواند با داشتن وکالت از موکل خود، به نمایندگی از موکل خود حاظر شود. و روند پیش برد پرونده را به صورت دقیق و شفاف به اطلاع موکل خود برساند.
  • پرونده های طلاق از آن دسته از پرونده های حقوقی هستند که از حساسیت زیادی برخوردار هستند. وکیل شما موظف است در کوتاه ترین زمان ممکن به پرونده رسیدگی کند، تا حکم نهایی دادگاه سریع تر صادر شود.

 

استفاده از مشاوره های بهترین وکیل طلاق در ولنجک

متاسفانه در چند سال اخیر شاهد افزایش روز افزون آمار طلاق بوده ایم. این مسئله سبب به وجود آمدن مشکلات زیادی در ابعاد فردی و اجتماعی شده است. داشتن دانش کافی در درباره این موضوع، کمک زیادی به پیش بردن پرونده حقوقی شما در زمینه طلاق خواهد داشت. اطلاع از چگونگی دریافت نفقه و مهریه، حضانت فرزندان و… برای افرادی که درگیر پرونده طلاق هستند، مفید و موثر خواهد بود.

استفاده از دانش و اطلاعات بهترین وکیل طلاق در ولنجک تاثیر زیادی بر روی تصمیم شما مبنی بر طلاق خواهد داشت. در بیشتر موارد استفاده از دانش و تجربه یک وکیل مجرب سبب موفقیت شدن یک پرونده حقوقی خواهد شد.

بررسی انواع طلاق

ثبت دادخواست طلاق ممکن است به شکل های مختلف صورت بگیرد. در این مطلب ما قصد داریم انواع طلاق را بررسی کنیم.

ثبت دادخواست طلاق به صورت توافقی

در این نوع از طلاق زن ومرد با توافق کردن بر سر موضوعاتی مانند نفقه، مهریه، جهزیه و .. به صورت توافقی از یک دیگر جدا می شوند. دلیل اصلی استفاده از حضور وکیل در این نوع طلاق، انجام توافقات به صحیح ترین شکل ممکن می باشد. یکی از الزامات در طلاق توافقی پایمال نشدن حق و حقوق هیچ کدام از زوجین می باشد. در بعضی از مواد ممکن است یکی از زوجین از حقوق مادی و غیر مادی خود برای انجام طلاق توافقی بگذرد، اما با کمک گرفتن از یک وکیل متخصص و مجرب  به بهترین حالت ممکن می تواند از حق خود دفاع کند.

بهترین وکیل طلاق

 

طلاق از جانب زن

ثبت دادخواست طلاق از طرف زن، به مراتب از دشواری های بیشتری برخوردار است. این موضوع سبب شده است تا همراهی یک وکیل طلاق نقشی انکار نشدنی در موفق شدن پرونده داشته باشد. ثبت دادخواست طلاق از طرف زن، ملزم به ارائه مدارک مبنی بر عدم توانایی زوج برای مدریت زندگی و ادامه آن، به مراجع قضایی می باشد. اگر برای اثبات این موضوع مدارک کافی به دادگاه ارائه نشود، دادخواست طلاق در همان مراحل اولیه دادرسی پرونده رد خواهد شد.

وکیل طلاق دادخواست لازم برای مطالبه مهریه را به اجرا خواهد گذاشت، و از حق و حقوق زن در ابعاد مادی و معنوی دفاع می کند.

زن با اثبات هر یک از دلایل زیر می تواند درخواست طلاق دهد

  • در صورت پرداخت نکردن نفقه از جانب مرد در مدت زمان 6 ماه یا بیشتر
  • اقدام به ازدواج مجدد بدون اطلاع و یا جلب رضایت همسر اول
  • بد اخلاقی و یا داشتن رفتار نامناسب با همسر
  • شغلی که سبب بی آبرویی افراد خانواده شود
  • اعتیاد به شکلی که سبب زیان جانی و مالی به اعضای خانواده شود
  • غیبت و عدم مراجعه مرد به خانه در مدت زمان 4 سال و یا بیشتر

 

طلاق از جانب مرد

شرایط طرح دادخواست طلاق از جانب مرد راحت تر می باشد.  البته دادگاه در شرایطی حکم طلاق را در این نوع از طلاق صادر می کند که، مرد تمام حقوقی زوجه را مانند نفقه، مهریه و … را پرداخت کرده باشد. مرد تنها در صورتی می تواند از پرداخت نفقه معاف شود که، به دادگاه ثابت کند زوجه از او تمکین نمی کرده است. در چنین مواقعی وکیل طلاق می تواند کمک زیادی به جمع آوری مدارک لازم برای اثبات حق داشته باشد.مهریه از حقوق قطعی زوجه محسوب می شود و در هر شرایطی باید به او پرداخت شود، در صورتی که زوجه باکره باشد مبلغ مهریه نصف می شود.

 

 

نقش وکیل در موفق شدن پرونده طلاق

استفاده از تجربه و دانش افراد متخصص در هر حوزه ای برای شما سودمند خواهد بود. طلاق یکی از معضلات جامعه امروزی است که متاسفانه تبعات روحی و روانی مخربی برای افراد خانواده به همراه دارد.

اطلاع از اختیارات و وظایف وکیل، کمک زیادی به روند حل پرونده شما خواهد داشت. وارد شدن به جلسات دادگاه بدون همراهی وکیل طلاق مشکلات زیادی برای شما در پی خواهد داشت. در چنین شرایطی شما نمی توانید به درستی از حق خود دفاع کنید، و در بسیاری از مواقع ممکن است حق و حقوق شما پیمال شود. بنابراین همراهی یک کارشناس حقوقی که در زمینه طلاق تخصص و تجربه لازم را دارد، احتمال پیروزی شما را افزایش می دهد.

بهترین وکیل طلاق در ولنجک

دسمتزد بهترین وکیل طلاق در ولنجک

هزینه ای که بابت وکالت یک پرونده حقوقی به وکیل پرداخت می شود، متناسب با وظایف آن می باشد. گاهی ممکن است وکیل مبلغی چندین برابر بیشتر از تعرفه خود درخواست کند، در چنین حالتی در بیشتر مواقع  فرد منصرف به استخدام وکیل می شود. قطعا پیشنهاد دستمزد های خارج از عرف صرفا بر ضرر خود وکیل خواهد بود، زیرا تعداد مراجعین به او با مرور زمان کمتر خواهد شد. با مراجعه به مجموعه دکتر احمد زهره وند وکیل پایه یک دادگستری، می توانید با مناسب ترین هزینه از خدمات حقوقی ایشان در زمینه طلاق بهره مند شوید.

لازم به ذکر است که هزینه ای که شما در قبال پیگیری پرونده های حقوقی خود به وکیل پرداخت می کنید، در بسیاری از مواقع مانع از متحمل شدن ضررهای مالی بزرگ می شود.

ویژگی هایی که یک وکیل طلاق باید داشته باشد

شاید تا به حال برای تان پیش آمده باشد که بابت یک پرونده حقوقی به دادگاه مراجع کنید، معمولا در چنین مواقعی بخاطر نداشتن دانش و تخصص لازم نمی توانیم رویکرد درستی داشته باشیم. کمک گرفتن از یک کارشناس حقوقی در چنین شرایطی، تاثیر انکار نشدنی در موفقیت پرونده خواهد داشت.

با توجه به گسترش طلاق به عنوان یک مشکل اجتماعی بهتر است در انتخاب وکیل دقت لازم را داشته باشید. یک وکیل طلاق خوب، تدبر و دانش لازم در این زمینه را خواهد داشت. شاید اصلی ترین و کلیدی ترین ویژگی که می توان برای یک وکیل طلاق در نظر گرفت، داشتن تجربه و تخصص کافی باشد. بدون شک داشتن دانش حقوقی بالا در کنار تجربه های کاری موفق کمک شایانی به روند مثبت پرونده شما دارد.

 

دکتر احمد زهره وند یهترین وکیل طلاق در ولنجک

مجموعه دکتر احمد زهره وند یکی از مجرب ترین و تخصصی ترین مجموعه های پایتخت می باشد. دکتر زهره وند به عنوان بهترین وکیل طلاق در ولنجک از سابقه کاری طولانی برخوردار می باشد، که با مطالعه رزومه پرافتخار ایشان قطعا به این مسئله پی خواهید برد.

اولین گام برای موفق شدن در پرونده حقوقی انتخاب وکیل مجرب می باشد. دکتر زهره وند وکیل پایه یک دادگستری می باشد، که علاوه بر طلاق در حوزه های حقوقی دیگری تجربه و تخصص لازم را دارد. ایشان در زمینه ملک و املاک یکی از موفق ترین وکلای پایتخت محسوب می شوند.

برای مطالعه مقاله حقوقی در زمینه املاک کلیک کنید.

به روز کردن اطلاعات حقوقی کمک زیادی به درک روند پرونده های حقوقی می کند. برای مطالعه مقالات حقوقی بیشتر کلیلک کنید.

 

 

 

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *