طلاق یکی از حساس ترین تصمیم هایی است که یک فرد می تواند در زندگی خود داشته باشد. پیامد های روحی و روانی طلاق نه تنها زن و مرد را درگیر خواهد کرد، بلکه بر روی زندگی فرزندان نیز تاثیر گذار خواهد بود. در این مقاله سعی داریم شما را با مسئولیت های بهترین وکیل طلاق در زعفرانیه آشنا کنیم.

قبل از اینکه از تصمیم خود در رابطه با طلاق اطمینان حاصل کنید، بهتر است درباره ی تبعات آن به خوبی فکر کنید. مشورت و گفت و گو با افراد دانای خانواده به شما در داشتن یک تصمیم درست کمک خواهد کرد. اختلافات بین زوجین ممکن است آن ها را دچار لجبازی کند، همین امر موجب بروز بیشتر اختلاف و درگیری بین آن ها می شود.

در صورتی که از تصمیم خود برای جدایی مطمئن هستید، مراجعه به یک کارشناس حقوقی و یا وکیل طلاق برای پیگری پرونده طلاق، به شما کمک می کند تا از حق و حقوق خود به درستی دفاع کنید، و روند اجرای مراحل قانونی پرونده نیز با سرعت بیشتری انجام شود.

وکیل طلاق

مزایای استفاده از مشاوره های بهترین وکیل طلاق در زعفرانیه

اگر ساکن پایتخت هستید و به دنبال بهترین وکیل طلاق در زعفرانیه می باشید، این مقاله را به دقت مطالعه کنید.

قبل از هر چیزی بهتر است بدانید طلاق اقسام مختلفی دارد، اما در حالت کلی طلاق به هر شکلی که انجام بپذیرد، یک نوع پرونده حقوقی به شمار می آید. پرونده حقوقی شما به پیگیری در مراجع حقوقی، اداری و قضایی نیازمند است. علاوه بر آن پرونده های طلاق از آن دسته پرونده هایی هستند که پیچیدگی های زیادی دارند، بنابراین همراهی یک وکیل با تجربه و کاردان در این پرونده ها، سودمند و مفید خواهد بود.

استفاده از راهنمایی وکلایی که به صورت تخصصی در حوزه طلاق فعالیت دارند، احتمال موفقیت پرونده شما را در دادگاه افزایش خواهد داد.

اگر مشاور حقوقی که انتخاب می کنید در حوزه طلاق متخصص باشد، بدون شک از حق و حقوق شما به درستی دفاع خواهد کرد. همراهی یک وکیل مجرب، به شما کمک می کند تا به خوبی از قوانین مربوط به طلاق همانند نفقه، مهریه و غیره آگاهی کسب کنید، و مانع از پیمال شدن حق شما می شود.

از طرف دیگر مراحل طلاق طولانی و پر دردسر می باشند، و در بسیاری از مواقع طرفین دعوا تمایلی به حضور در جلسات دادگاه ندارد، در چنین حالتی وکیل می تواند از جانب موکل خود در دادگاه حضور پیدا کند، و امور حقوقی مربوط به پرونده را پیگیری کند. بنابراین همراهی یک وکیل در پرونده ی طلاق موجب صرفه جویی در انرژی و وقت موکل نیز خواهد شد.

انواع مختلف طلاق به چه شکلی است

به طور کلی انواع طلاق در دو دسته مختلف قرار می گیرند، که هر کدام را به صورت جداگانه بررسی خواهیم کرد. نوع اول مبنی بر این است که درخواست طلاق از جانب چه کسی بوده است. این درخواست ممکن است از طرف زن، مرد و یا به صورت توافقی بین هر دو طرف صورت بگیرد.

طلاق توافقی

در طلاق توافقی زن و مرد هر دو برای طلاق به  توافق رسیده اند، و دادخواست طلاق نیز به صورت توافقی ثبت و به مراجع قضایی ارائه می شود. در دادخواست توافقی زوجین در رابطه با مسائل مربوط به طلاق به توافق رسیده­اند.

درخواست طلاق از جانب مرد

این نوع طلاق زمانی اتفاق می افتد که دادخواست طلاق از طرف مرد ثبت شود. اگر مرد قصد طلاق داشته باشد، می بایستی قبل از هر اقدامی حق و حقوق مالی همسرش را به صورت تمام و کمال پرداخت کند.

درخواست طلاق از طرف زن

سخت ترین نوع طلاق، ثبت دادخواست طلاق از طرف زوجه می باشد. در بسیاری از مواد عموما حق طلاق با مرد است. این موضوع کار را برای خانم ها دشوار می کند. از این رو پیشنهاد ما برای خانم ها استفاده از راهنمایی های وکیل طلاق می باشد. بهترین وکیل طلاق در زعفرانیه می تواند کمک زیادی در این زمینه داشته باشد، و به خوبی از حقوق شما مانند مهریه و نفقه دفاع کند.

 

نوع دیگری از طلاق که مربوط به نوع صیغه جاری شده برای طلاق می باشد

این نوع از طلاق خود به دو دسته طلاق بائن و طلاق رجعی تقسیم بندی می شود. در اکثر موارد طلاق رجعی از جانب مرد انجام می پذیرد، مگر در موارد خاص. طلاق بائن نیز بیشتر در طلاق از طرف زوجه و یا طلاق های توافقی صورت می پذیرد. یکی از اساسی ترین تفاوت های طلاق بائن و طلاق رجعی این است که در طلاق رجعی امکان بازگشت زن و مرد وجود دارد، اما در طلاق بائن امکان رجوع وجود ندارد.

بهترین وکیل طلاق

هنگام مراجعه به بهترین وکیل طلاق در زعفرانیه چه مدارکی را باید به همراه داشته باشید

پرونده طلاق نیز مانند هر پرونده حقوقی دیگری برای اجرای مراحل قضایی و اداری نیازمند اسناد و مدارک خاصی است. مدارکی که برای طلاق به دادگاه ارائه می شوند، در انواع طلاق ممکن است با یک دیگر فرق داشته باشند. تعدادی از این مدارک در انواع طلاق مشترک بوده و در هر صورت باید به دادگاه تحویل داده شوند. بهترین وکیل طلاق در زعفرانیه به خوبی از الزامات قانونی پرونده آگاهی خواهد داشت.

ارائه کارت ملی و شناسنامه زوجین به همراه سند ازدواج، به دادگاه در هر نوع طلاقی الزامی می باشد.

 

اصطلاح حقوقی حق طلاق به چه معناست

حق طلاق و یا به عبارت دیگر وکالت در طلاق به این معنا می باشد که حق طلاقی که از آن مرد است، با میل و رضایت کامل مرد به زن داده می شود. درصورتی که زوجه وکالت طلاق داشته باشد، می تواند دادخواست طلاق دهد وامور قضایی، اداری و دفترخانه ای را پیگیری کند.  وکیل طلاق نیز می تواند این اقدامات را به جای شما انجام دهد.

جالب است بدانید درصورتی که زوجه بخواهد از طریق وکالت طلاقی که از همسر خود دارد اقدام به ثبت دادخواست طلاق کند، بایستی حتما وکیل داشته باشد.

 

حضور وکیل طلاق در دفترخانه و یا دادگاه برای ثبت حکم طلاق

زمانی که حکم طلاق توسط قاضی به زن و مرد و یا وکلای آن ها داده شد، زوجین و یا وکیل های آن ها باید به همراه اسناد و مدارک لازم به دفترخانه ای در همان شهری که رای دادگاه در آن صدار شده است، مراجعه کنند. با مراجعه به این دفاتر صیغه طلاق جاری می شود. تا چند سال گذشته حضور حداقل دو مرد به عنوان شاهد برای جاری شدن صیغه طلاق الزامی بود، اما اکنون این قانون وجود ندارد.

اگر بنا به هر دلیل مرد و یا زن حاضر به حضور در دفترخانه نباشند، وکیل آن ها اسناد و مدارک را به جای آن ها امضا خواهد زد.

 

مهریه دلیل اصلی مراجعه بسیاری از افراد به بهترین وکیل طلاق در زعفرانیه می باشد

قطعا یک وکیل با تجربه به بهترین حالت ممکن از حق شما در زمینه مهریه دفاع خواهد کرد.مهریه حق زن می باشد، حتی اگر طلاق به شکل توافقی انجام شود و یا دادخواست طلاق از جانب زن باشد مهریه به زوجه تعلق می گیرد. جالب است بدانید حکم طلاق در صورتی ثبت می شود که تکلیف مهریه مشخص شده باشد. در غیر این صورت امکان ثبت کردن حکم طلاق میسر نمی باشد.

یک کارشناس حقوقی درباره ی قوانین حقوقی و مدنی که مربوط به طلاق می باشد اطلاعات کامل دارد. وکیل با استفاده از دانش و تجربه خود در این زمینه می تواند کمک شایانی به موفق شدن پرونده داشته باشد.

به دلیل اینکه در بسیاری از مواقع حق طلاق از آن مرد است، و زن وکالت نامه طلاق ندارد، مرد تنها در صورتی راضی به طلاق می شود که زن مهریه اش را ببخشد. در موارد این چنینی همراهی یک وکیل طلاق شانس زوجه را برای گرفتن حق و حقوق خود افزایش خواهد داد.

بهترین وکیل طلاق در زعفرانیه

 

حق الوکاله بهترین وکیل طلاق در زعفرانیه

میزان دسمتزد وکیل طلاق به صورت توافقی بین طرفین تعیین می شود و این مقدار در قرار دادی که بین وکیل و موکل تنظیم می شود ثبت می شود. هر وکیل بر پایه تعرفه های قانونی حق وکاله خود را دریافت می کند. گاهی ممکن است در قرار دادی که بین طرفین ثبت شده است، مقدار دستمزد وکیل نیامده باشد، در این صورت موکل موظف است بر اساس تعرفه قانونی که برای آن پرونده در نظر گرفته می شود هزینه وکیل را پرداخت کند.

دستمزد و حق الوکاله وکیل در پرونده های حقوقی مختلف متفاوت است و هرکدام تعرفه خاص خود را دارد. پرداخت هزینه به وکیل در قبال دفاع صحیح و همه جانبه از حق و حقوق شما منطقی می باشد.

 

معرفی دکتر احمد زهره وند به عنوان بهترین وکیل طلاق در زعفرانیه

پیدا کردن یک وکیل خبره و با تجربه برای افرادی که در تصمیم خود درباره ی طلاق مصمم هستند بسیار حائز اهمیت می باشد. همراهی یک وکیل متخصص امکان برنده شدن پرونده شما را افزایش خواهد داد. دکتر زهره وند با سابقه طولانی در زمینه وکالت پرونده های طلاق، روزمه بی نظیری در این باره دارد. قطعا دکتر زهره وند بهترین گزینه برای انتخاب به عنوان بهترین وکیل طلاق در زعفرانیه می باشد.

استفاده از مشاوره های حقوقی دکتر زهره وند بسیار مثبت و تاثیرگذار خواهد بود. بدون شک پیگیری پرونده طلاق توسط ایشان نتایج دلخواهی را برای شما به ارمغان خواهد داشت.

برای مطالعه مقالات حقوقی با موضوع ملک و املاک در پاسداران کلیک کنید.

بسیاری از افرادی که درگیر پرونده های حقوقی هستند، بینش حقوقی بسیار پایینی دارند. راه حل ما برای این مسئله مطالعه عمیق مقالات حقوقی با موضوعات متنوع می باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *