وکیل ملکی در تهران

دکتر احمد زهره‌وند، بهترین وکیل ملکی در تهران


بهترین وکیل ملکی در تهران، فردی با تخصص و تجربه فراوان در زمینه امور ملکی است. انتخاب یک وکیل ملکی واجد شرایط کاری چالش‌برانگیزی است و نیاز به دقت و آگاهی دارد.

زیرا، هر پرونده ملکی دارای پیچیدگی‌های فراوانی است که حضور وکیل ماهر الزامی به نظر می‌آید. به همین دلیل، در این مقاله به معرفی دکتر احمد زهره‌وند بهترین وکیل با تجربه و ماهر در این حوزه می‌پردازیم تا شما بتوانید به راحتی با مسائل ملکی خود مقابله کنید.

آشنایی با بهترین وکیل ملکی 

بهترین وکیل ملکی در تهران، کسی است که با بهره‌گیری از ترفندهای حقوقی، بهترین مسیر را برای دستیابی به موفقیت انتخاب کرده و در کمترین زمان ممکن به نتیجه مطلوب می‌رساند. باید توجه داشت که مسائل ملکی نسبت به سایر حوزه‌های حقوقی بسیار حساس و پیچیده هستند. به همین دلیل، تنها وکیلی که تجربه و تخصص کافی در زمینه مسائل ملکی دارد، می‌تواند به عنوان بهترین وکیل ملکی شناخته شود.

حساسیت این موضوع از آنجا ناشی می‌شود که ملک و املاک جزء دارایی‌های انسان هستند و به عنوان یک ارتباط با حقوق مالی او دارند. گاهی اوقات، حق قانونی مالک ممکن است از تصرف متصرفی که هرگز از آن حق استفاده نداشته، خارج و تحت اختیار شخص دیگری قرار گیرد.

در اینجا مالک موظف است با ارائه سند مالکیت قانونی، اثبات کند که حق قانونی به ملک خود دارد و آن را به کسی دیگر برای بهره‌برداری اجازه نداده است. او می‌تواند از مراجع قضائی مختصراً حق مالی خود را انتقال دهد. این اقدام لازم به دلیل اهمیت ملک به عنوان یک دارایی مثبت برای مالک است. اگرچه، اگر مالک در اینجا اقدامات حقوقی لازم را انجام ندهد و علیه متصرف اقدام به اثبات مالکیت خود ننماید، علاوه بر از دست رفتن حق قانونی، خسارات مالی جبران‌ناپذیری به او وارد خواهد شد.

به عبارت دیگر، به عنوان فردی که قصد دارد در حوزه مسائل ملکی دعوی کند، باید دقیقاً به قوانین ملکی مسلط باشد تا بتواند موفقیت‌آمیز در این مسیر پرپیچ و خم حرکت کند و به بهترین نتیجه دست یابد.

سند چیست؟

بهترین و موثرترین راه برای اثبات هر دعوایی، سند می‌باشد. سند درحقیقت نوشته‌ای به صورت مکتوب است که ثابت می‌کند، شما مالک مال مورد نظر هستید یا خیر.

در سند مربوط به هر مالی، مشخصات مال مورد نظر به طور دقیق، کامل و روشن ذکر می‌شود. درواقع می‌توان گفت، سند مربوط به هر مال، هویت آن مال را مشخص می‌نماید.

چنانچه جهت تشخیص اصالت سند یا هویت مالک سند یا ملک با مشکل مواجه شوید، وکیل ملکی راهنمای خوبی برایتان خواهد بود. چرا که یک وکیل متخصص در زمینه حقوق ملکی به عنوان متخصصی که در حال ورود به جریان پرونده است، نقش ضروری را در پیشگیری از وارد شدن ضررهای مالی به اموال و دارایی‌های افراد ایفا می‌کند.

انواع سند

سند به دو دسته تقسیم می‌شود؛ سند رسمی و سند عادی.

سندی که در دفاتر اسناد رسمی یا اداره ثبت اسناد یا توسط مامورین رسمی، مطابق با قوانین مربوطه  تنظیم و ثبت شود، سند رسمی است و سندی که در خارج از دفاتر توسط اشخاص به صورت، قولنامه‌ای تنظیم و ثبت شود، سند عادی به حساب می‌آید. می‌توان چنین پنداشت که هر سندی که رسمی به حساب نیاید، سند عادی است.

روشن است، سند رسمی که توسط مامورین رسمی اداره ثبت و دفاتر ثبت شده است، اعتبار بیشتری نسبت به اسناد عادی دارد و جهت دفاع در دعاوی با در دست داشتن اسناد رسمی، قطعا احتمال پیروزی و موفقیت در پرونده بیشتر است.

استفاده از وکیل ملکی جهت تشخیص نوع سند یعنی رسمی یا غیررسمی بودن آن به حد به شما توصیه خواهد شد. همچنین، مشاوره حقوقی از وکیل دعاوی ملکی، یکی از بهترین راه‌ها برای آگاهی از حقوق و وظایف خود در زمینه معاملات ملکی است. وکیل دعاوی ملکی، فردی با دانش و تجربه کافی در زمینه قوانین و مقررات مربوط به املاک و مستغلات است که می‌تواند به شما در حل مسائل حقوقی مربوط به ملک کمک کند.

ویژگی‌های بهترین وکیل ملکی 

همان‌طور که اشاره شد، وظیفه وکیل در زمینه حقوق ملکی، بازرسی دقیق پرونده‌های پیچیده مرتبط با املاک است و سعی در حل مسائل مرتبط دارد. وکیل ملکی مجاز است به عنوان نماینده مشتری، در مقابل قوانین دفاع کند و مشکلات مربوط به ملک و املاک را رفع نماید. برای اینکه یک وکیل ملکی بهترین باشد، باید ویژگی‌ها و خصوصیات خاصی را داشته باشد. برخی از این ویژگی‌ها شامل:

  • آشنایی با قوانین حقوقی

یکی از ویژگی‌های حیاتی وکیل ملکی، داشتن دانش کامل درباره جزئیات کامل امور ملکی است؛ او باید اطلاعات مورد نیاز به‌روز داشته باشد.

  • تجربه کاری

ویژگی مهم دیگری که باید ذکر شود، مربوط به تجربه کاری وکیل ملکی است؛ در صورت داشتن تجربه کافی، پرونده به‌خوبی و با موفقیت پیش می‌رود.

  • آشنایی با روند دادگاه

اگر وکیل ملکی به‌خوبی با روند دادگاه آشنا باشد، می‌تواند با آگاهی کافی پرونده را به اتمام برساند.

  • سخت‌کوشی و سرعت عمل

هر دو ویژگی مذکور بسیار اساسی هستند و ممکن است تأثیر قابل توجهی در نتیجه پرونده داشته باشند؛ باید وکیل بسیار سخت‌کوش باشد و در زمینه دعاوی ملکی جسور باشد و به سرعت مشکلات پیش‌رو را حل کند.

دکتر زهره‌وند بهترین وکیل ملکی در تهران در حوزه مسائل ملکی

چرا انتخاب بهترین وکیل ملکی مهم است؟

دلایل مختلفی وجود دارد که اهمیت انتخاب بهترین وکیل ملکی در تهران را نشان می‌دهد. برخی از این دلایل شامل:

قوانین ملکی بسیار پیچیده و ظریف هستند. برای اینکه یک پرونده ملکی به نتیجه مطلوب برسد، نیاز به دانش و تجربه کافی در زمینه قوانین ملکی دارد.

یک وکیل ملکی متخصص به خوبی با این قوانین آشنا است و می‌تواند در کوتاه‌ترین زمان ممکن، بهترین راه حل را برای حل مشکل موکل خود پیدا کند.

پرونده‌های ملکی معمولاً پرهزینه هستند. اگر فردی بدون کمک وکیل اقدام به پیگیری یک پرونده ملکی کند، ممکن است هزینه زیادی را صرف کند و در نهایت به نتیجه مطلوب نرسد.

یک وکیل ملکی می‌تواند با دانش و تجربه خود، هزینه‌های پرونده را کاهش دهد و شانس موفقیت موکل خود را افزایش دهد. پرونده‌های ملکی معمولاً زمان‌بر هستند.

اگر فردی بدون کمک وکیل اقدام به پیگیری یک پرونده ملکی کند، ممکن است زمان زیادی را صرف کند تا به نتیجه مطلوب برسد. یک وکیل ملکی می‌تواند با تجربه و دانش خود، پرونده را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به نتیجه برساند.

آشنایی با دعاوی ملکی و انواع آن

همانطور که از نام اینگونه دعاوی نیز به وضوح قابل مشاهده می‌باشد، به آن دسته از دعاوی که کاملا مرتبط با بحث ملک و املاک می‌باشد، دعاوی ملکی گویند. این دعاوی خود دارای انواع گوناگونی می‌باشند.

دعاوی ملکی در یک تقسیم‌بندی به سه دسته؛ حقوقی، کیفری و ثبتی تقسیم می‌شوند که هریک از انواع آن، شرایط، مراحل و نکات خاص مربوط به خود را در بر دارد.

دعاوی ملکی دارای انواع بسیاری می‌باشند که در ادامه به ذکر برخی از مهم‌ترین آن‌ها می‌پردازیم؛

  • تصرف عدوانی
  • خیانت در امانت در املاک
  • جعل اسناد ملکی
  • خلع ید
  • تخلیه ید
  • تغییر کاربری اراضی به صورت غیرمجاز
  • تخریب و ورود بدون اذن به املاک دیگری
  • الزام به تنظیم سند رسمی
  • فروش ملک مشاع
  • افراز و تقسیم مال مشاع
  • مطالبه خسارت
  • مطالبه اجرت‌المثل
  • مطالبه اجاره بها
  • ابطال قرارداد
  • فسخ قرارداد
  • الزام به فک رهن
  • کمیسیون ماده ١٠٠
  • رفع و ممانعت از حق
  • معامله صوری به قصد فرار از دین

در دعاوی ملکی، مسأله‌ی اصلی اموال غیرمنقولی است که به هر دلیلی تحت حمله قرار گرفته‌اند. اموال غیرمنقول به اموالی اشاره دارد که موضوع اصلی آنها مالی است و امکان جا به جا شدن از یک مکان به مکان دیگر را ندارند، زیرا این اتفاق باعث خسارت به خود مال یا محل آن می‌شود.
اینم برای وکیل ملکی اضافه شد.

روش انتخاب وکیل ملکی ماهر

برای اینکه بتوانیم ماهرترین وکیل را در تهران پیدا کنیم راه‌های مختلفی پیش روی ما قرار دارد از جمله این راه‌ها بررسی و پرس و جو از بین آشنایان دوستان و افراد مختلف است از دیگر راه‌های رسیدن به لیست بهترین وکلای تهران جستجو در گوگل است اما هیچ کدام از این راه‌ها به طور قطعی ما را به وکیل مورد نظر راهنمایی نمی‌کند به همین دلیل باید به طور تخصصی تر و با بررسی سابقه کاری موثر وکیل به تصمیم گیری بپردازیم.

وقتی به لیست بهترین وکلای تهران دسترسی پیدا می‌کنیم می‌توانیم با خواندن نظرات مراجعه کنندگان و کاربران پیش از خودمان به وکیل مورد نظر تا حدودی از سبک کاریشان و تخصصشان در امور ملکی مطلع شویم پس در وهله اول باید بدانیم چه کسانی برترین و ماهرترین وکلا در تهران هستند که بعد از آن به سراغ بررسی‌ های جزئی‌ تر برویم.

معاملات املاک وکالتی

معاملات ملکی، اعم از خرید و فروش، اجاره، رهن و اجاره، مشارکت در ساخت، و هر نوع معامله‌ای دیگر، همیشه با ریسک‌ها همراه هستند. اما معاملات ملکی وکالتی به دلیل ماهیت خاص خود، ریسک‌های بیشتری را به همراه دارند. بنابراین، در این نوع معاملات، نیاز به دقت و حساسیت بیشتری وجود دارد. دو حالت معاملات ملکی وکالتی:

در این حالت، هنگامی که می‌خواهیم ملکی را از فردی خریداری کنیم که دارای وکالتنامه است. در این حالت، فروشنده مالک قانونی ملک نیست و تنها اختیار فروش ملک را از طرف مالک دارد.

زمانی که می‌خواهیم به جای انتقال مالکیت قطعی، ملک را به صورت وکالت بلاعزل خریداری کنیم. در این حالت، مالک قانونی ملک همچنان مالک باقی می‌ماند اما به خریدار اختیار وکالت می‌دهد تا در امور مربوط به ملک، مانند اجاره، فروش، تعمیرات و غیره، اقدام نماید.

تفاوت دو حالت از نظر حقوقی

از نظر حقوقی، دو حالت معاملات ملکی وکالتی به طور کاملاً متفاوت محسوب می‌شوند. در حالت اول، خریدار به عنوان مالک قانونی ملک در نظر گرفته می‌شود و می‌تواند از تمام مزایای مالکیت، از جمله استفاده، بهره‌برداری، اجاره و فروش، بهره‌مند شود. اما در حالت دوم، خریدار مالک قانونی ملک نمی‌شود و تنها از اختیارات وکیل در امور مربوط به ملک استفاده می‌کند.

نکات مهم در معاملات ملکی وکالتی

با توجه به تفاوت‌های این دو حالت، نکات خاصی برای هرکدام وجود دارد. در حالت اول، خریدار باید از صحت و اعتبار وکالتنامه اطمینان حاصل کند و اطلاعات کاملی از شرایط و اختیارات فروشنده داشته باشد.

در حالت دوم، خریدار باید به وضعیت ملک، مشکلات حقوقی، ویژگی‌های سند و غیره دقت کند و مطمئن شود که وکالتنامه به صورت صریح اختیار انتقال ملک را به او می‌دهد.

مزیت‌های داشتن یک وکیل ملکی در تهران 

با اینکه افراد قادرند پرونده‌های ملکی خود را در دادگاه پیگیری کنند، اما در طول مسیر ممکن است با مشکلات و مسائلی روبه‌رو شوند. اغلب به دلیل نداشتن اطلاعات کافی از قوانین ملکی، قادر به حل مشکلات نیستند و حکم دادگاه ممکن است متفاوت از انتظار آن‌ها باشد.

بنابراین، استفاده از بهترین وکیل ملکی در تهران به موکلان امکانات بسیاری را در اختیار می‌گذارد. برخی از مزایای اصلی داشتن وکیل در دعاوی ملکی عبارتند از:

  • تخصص و تجربه

وکیل ملکی با تکیه بر تجربه و مهارت‌هایی که در سال‌های وکالت خود کسب کرده است، می‌تواند تمام خسارات موکل را در دعاوی مشابه مطالبه کند.

  • رهن و اجاره

در دعاوی ملکی مربوط به رهن و اجاره، بهترین وکیل ملکی در تهران قابلیت درخواست فک رهن را دارد. با ارائه مدارک معتبر و استناد به قوانین، موکل خود را دفاع می‌کند.

  • انتقال سند

در دعاوی ملکی مرتبط با انتقال سند، وکیل می‌تواند در صورت ممانعت مالک از اقدامات انتقال سند، با استفاده از یک مامور دادگاه اقدامات لازم را انجام دهد.

  • تسریع روند پرونده

بهترین وکیل ملکی در تهران با ارائه راه‌حل‌های قانونی مناسب، می‌تواند روند پرونده را در دادگاه تسریع دهد.

  • عدم حضور موکل در دادگاه

با وجود وکیل ملکی، نیازی به حضور موکل در جلسات دادگاه نیست و این باعث کاهش تنش‌ها و آرامش بیشتر در مراحل پیگیری پرونده می‌شود.

  • جلوگیری از خسارت مالی

بهترین وکیل از وارد آمدن هرگونه خسارت مالی به موکل خود جلوگیری می‌کند و همواره مصلحت موکل را در اولویت قرار می‌دهد.

انتخاب یک وکیل ملکی در تهران

زمینه فعالیت وکیل ملکی

رسیدگی به امور دادگاه برای افرادی که در این زمینه هیچ سررشته‌ای ندارند بسیار دشوار است شاید در نگاه اول آسان به نظر برسد اما سختی‌های مخصوص به خود را دارد.

مثلاً با کوچک‌ترین اشتباهی در ارائه دادخواست یا پیگیری آن ممکن است ورق کاملاً به ضرر شما برگردد. و امورات شما در دادگاه مطرح و پیگیری نشود به همین دلیل وجود فردی که در این زمینه مهارت دارد.

یکی از واجبات پیگیری، امور ملکی است گاهی حتی یکی تاخیر در اعتراض به رای دادگاه به دلیل آگاه نبودن از مسائل و زمانبندی‌ها می‌تواند نتیجه خوبی را به ارمغان نیاورد.

وکیل ملکی، علاوه بر مشغولیت در امور ملکی، قادر است در زمینه‌های دیگر نیز فعالیت داشته باشد. این نشان از تصمیم او برای پذیرفتن پرونده‌های متنوع است، تا بتواند به تخصص خود در حوزه ملکی افزوده و تجربیات بیشتری کسب کند. این اقدام بدون شک به ارتقاء درصد موفقیت او در حوزه کاری انجام می‌شود.

با این حال وکلای ملکی گاها ممکن است پرونده های دیگری همچون پرونده های خانوادگی و یا جرائم کیفری و حقوقی دیگر را نیز قبول کرده و این پرونده ها را با موفقیت به اتمام برسانند.

وکیل امور ملکی در تهران

وکیل ملکی حرفه‌ای در تهران با داشتن ویژگی‌های لازم می‌تواند شما را در دعاوی مختلف مرتبط با قراردادهای خرید و فروش ملکی یاری کند. این وکیل توانایی دارد تا حقوق قانونی شما را در زمان مقرر به طرف مقابل اطلاع دهد و به اجراء تعهدات قرارداد بپردازد.

علاوه بر این، وکیل ملکی ماهر می‌تواند به شما کمک کند قرارداد ملکی را به صورت حرفه‌ای تدوین کرده و در مواردی مانند حق فسخ یا ابطال قرارداد و سایر شرایط مهم آن شما را راهنمایی نماید. این وکیل همچنین مانع از تضییع حقوق شما در روابط با افراد مختلف و جلوگیری از سوءاستفاده‌های ممکن می‌شود.

با توجه به شرایط نابسامان اقتصادی کشور و اختلافات زیاد در حوزه خرید و فروش ملک و مسکن، وکیل ملکی در تهران می‌تواند با تنظیم دقیق قراردادهای خرید و فروش، شما را در برابر تغییرات اقتصادی و حفظ حقوقتان محافظت کند.

خدمات مختلف وکیل ملکی

وکیل ملکی، علاوه بر مشغولیت در امور ملکی، قادر است در زمینه‌های دیگر نیز فعالیت داشته باشد. این نشان از تصمیم او برای پذیرفتن پرونده‌های متنوع است. تا بتواند به تخصص خود در حوزه ملکی افزوده و تجربیات بیشتری کسب کند. این اقدام بدون شک به ارتقاء درصد موفقیت او در حوزه کاری انجام می‌شود.

لطفاً توجه داشته باشید که وکیل ملکی با تجربه و تخصص موردنیاز، در زمینه تمامی انواع دعاوی فعالیت دارد.

ایشان توانمندی دارند که دعوای شما را با توجه به نوع آن و مشکلات حقوقی مرتبط، به شکل مناسبی در دادگاه مطرح و پیگیری نمایند.

خوب است بدانید که دو نوع دعوای حقوقی و کیفری برای پرونده ملکی قابل طرح می‌باشد که دعاوی حقوقی انواع مختلفی چون خلع ید، تخلیه ید، تصرف عدوانی، مزاحمت و ممانعت از حق و … را در برگرفته است.

همچنین، دعاوی کیفری نیز هنگامی که جرمی انجام شده باشد قابل طرح می‌باشد و انواع مختلفی چون خیانت در امانت، فروش مال غیر، جعل سند و … را شامل می‌شود.

توجه داشته باشید که وکیل ملکی تجربه و تخصص لازم در زمینه همه نوع دعاوی را داشته و دعوای شما را بسته به اینکه از کدام نوع باشد و چه مشکل حقوقی داشته باشد در دادگاه صالح طرح و پیگیری خواهد کرد.

در اینجا سعی داریم برخی از دعاوی که توسط وکیل ملکی پیگیری می‌شوند را به طور مختصر توضیح دهیم.

وکیل ملکی آنلاین

شاید شما هم جز آن دسته از افرادی باشید که به محض وقوع اختلاف یا مشکل حقوقی اقدام به اخذ راهنمایی یا مشاوره با فرد متخصص آن می‌نمایید. که مشکلات حقوقی ملکی نیز اصولاً از قاعده فوق مستثنی نخواهند بود.

وکیل ملکی آنلاین دقیقا در زمان وقوع کوچکترین مشکل یا اختلاف قضایی ملکی به صورت آنلاین در خدمت شما خواهد بود.

وظایف بهترین وکیل ملکی

وظایف وکیل ملکی شامل پیگیری مسائل در دادگاه‌ها و دادسراها، تنظیم لوایح و دادخواست‌ها، دفاع از موکلان، ارائه اسناد جاری و مدارک معتبر به منظور اثبات صحت ادعاها، و حضور در جلسات دادگاهی است.

وکیل ملکی با استفاده از علم و تخصص خود در دعاوی ملکی، باید به بهترین شکل ممکن از حقوق و مصالح موکل خود دفاع کرده و جریان پرونده را به نفع موکل خود تغییر دهد.

در پرونده‌های ملکی که به خرید، فروش، اجاره یا رهن ملک مرتبط است. وظیفه وکیل ملکی ارائه اسناد و مدارک معتبر است تا تصمیمات دادگاه را به نفع موکل تحت تأثیر قرار دهد.

توانایی بالا، تخصص، و تجربه وکیل ملکی در این زمینه اهمیت زیادی دارد. زیرا، در دعاوی ملکی، ادعاهای مالکیت به چالش کشیده می‌شوند و احتیاج به استناد به مدارک معتبر دارند.

در کدامیک از دعاوی از وکیل ملکی باید استفاده کرد؟

این روزها با افزایش بی رویه ارزش  اموال غیرمنقول یا همان زمین و ساختمان،‌ بروز اختلافات و دعاوی در این زمینه نیز به همان نسبت افزایش یافته است. و علاوه بر آن نیز نیاز به استفاده از ‌وکیل متخصص ملکی نیز بیش از پیش احساس خواهد شد.

بهتر است هرگاه درباره مالکیت و امور ملکی خود هر نوع اختلاف یا مسئله‌ای پیش آید. پیش از آنکه مشکل به ابعاد بزرگتری برسد یا خسارات مالی بیشتری به وجود آید. به یک حرفه‌ای در زمینه امور ملکی، به عنوان مثال یک وکیل متخصص در این حوزه، مراجعه کنیم.

در ابتدا باید اطلاع داشته باشیم که اهمیت بسزایی به داشتن یک وکیل ملکی ماهر و متخصص در حوزه دادگستری تهران می‌پردازد. انجام امور وکالت ملکی با کیفیت و کارآمد، اثر مهمی در موفقیت و حل مسائل مرتبط با ملک، به‌خصوص با توجه به سرمایه‌های زیادی که در حوزه ملک گذاشته می‌شود، دارد. ملک به عنوان یکی از دارایی‌های ارزشمند و مهم مالی افراد، نیاز به مدیریت دقیق، بررسی دقیق و سرعت عمل در رسیدگی به دعاوی ملکی دارد.

راه های تشخیص وکیل ملکی ماهر در تهران

پیش از این به طور مفصل درباره ویژگی‌های یک وکیل ملکی ماهر سخن گفتیم آنچه که در اینجا اهمیت دارد این است که ما چگونه می‌توانیم از میان وکلای ملکی ماهر در هر استان بهترین و ماهرترین آنها را انتخاب کنیم.

با استناد به خصوصیات و ویژگی‌های یک وکیل ملکی ماهر می‌توان تا حدودی تشخیص داد که کدام یک برای پرونده ما بهتر است اما این نتیجه‌گیری به طور قطعی نیست.

علاوه بر این راه‌هایی همچون بررسی کردن نظرات کاربران و دیگر مراجعه کنندگان به وکیل مورد نظر نیز می‌تواند تا حدودی به ما در انتخاب وکیل ملکی ماهر کمک کند.

اهمیت مراجعه به وکیل ملکی این است که در دعاوی ملکی که مربوط به تنظیم سند و یا گرفتن سند ملک می‌باشد. تخصص وکیل ملکی در زمینه مربوطه می‌تواند تا حدود زیادی نتیجه پرونده را برای فرد موکل مثبت کند.

به همین دلیل اگر در انتخاب وکیل ملکی ماهر دچار مشکل شویم ممکن است پرونده ما به طور صد در صد با موفقیت روبرو نشود.

پرس و جو کردن از آشنایان و دوستان بررسی و سرچ در گوگل درباره ی وکلای ملکی ماهر جستجو در سایت‌های چون سایت مرکز وکلای قوه قضاییه و یا کانون وکلای دادگستری به شما برای پیدا کردن وکیل ملکی خوب کمک می‌کند.

معرفی وکیل ملکی ماهر در تهران

دکتر احمد زهره وند که یکی از بهترین وکلای پای یک دادگستری است. به طور تخصصی در دعاوی ملکی دارای سابقه درخشان است و بیش از ۹۵ درصد مراجعه کنندگان به دکتر احمد زهره وند در نهایت با پرونده ای با نتیجه مثبت روبرو شدند.

این موضوع نقطه قوت کار دکتر احمد زهره وند است کادر مجرب دکتر احمد زهره وند که در دفتر وکالت ایشان مشغول به کار هستند تا حدود زیادی در موفقیت‌ های پرونده‌ ها موثر خواهند بود.

عوامل موثر دیگری وجود دارد که دکتر احمد زهره وند را جزو بهترین وکلای ملکی در تهران قرار داده است. که می‌توان به تجربه و تخصص ایشان در زمینه دعاوی ملکی اشاره کرد.

از آنجایی که ایشان به طور تخصصی به این مسئله می‌پردازند اطلاعات کافی در این زمینه کسب کرده‌اند که توانسته است پرونده‌های وکالت ایشان را با نتیجه مثبت روبرو کند.

هزینه وکیل ملکی چقدر است؟

یکی از موضوعات مهمی که معمولاً موکلین بر سر آن حساس هستند حق الوکاله وکیل متخصص است. که در این زمینه نمی‌توان برای تمامی وکلا یک مبلغ معین را تعیین کرد و این مورد بستگی به شرایط پرونده و پیچیدگی و گستردگی آن دارد.

در این صورت ممکن است وکیل حق الوکاله بیشتری را طلب کند. یکی از نکات دیگری که در تعیین حق الوکاله موثر می‌باشد میزان حاذق بودن وکیل است.

معمولاً وکلایی که دارای تجربه هستند و موفقیت‌ های بیشتری در زمینه کاری داشته اند حق الوکاله بیشتری نسبت به وکلای تازه کار طلب می‌ کنند.

اما این موضوع در مورد دکتر احمد زهره وند صادق نیست بلکه ایشان به طور کاملاً منطقی حق الوکالی خود را تعیین می‌کنند. و در این مورد هیچ جای نگرانی نیست.

اما از این نکته نیز نباید غافل شد که چون پرونده‌ ها در موضوع دعاوی ملکی هستند بین ۳ الی ۷ درصد از ارزش ملک حق الوکاله قطعی یک وکیل می‌باشد. که این درصد با توجه به ارزش واقعی ملک تعیین می‌شود.

زمانی که افراد نمی‌توانند به تنهایی مسائل مربوط به ملک خود را حل کنند. لازم است هزینه‌های مرتبط با استفاده از بهترین وکیل ملکی خود را پرداخت کنند.

مقدار مالی که باید به این امور پرداخت شود، تحت تأثیر عوامل مختلفی قرار دارد. از جمله آن‌ها می‌توان به نوع پرونده موکل، موضوع پرونده، مدت زمان مورد نیاز برای بررسی و حل مشکلات پرونده اشاره کرد.

برای کسب اطلاعات دقیقتر درباره هزینه‌های حق الوکاله وکیل خود، می‌توانید از طریق مراجعه به سایت‌های آنلاین، تماس با وکلا یا به دفاترشان مراجعه کنید.

زیرا با مراجعه به دفاتر حقوقی وکیل متخصص مانند دفتر وکالت دکتر احمد زهره‌وند در تهران، از اطلاعات مربوط به هزینه‌ها و خدمات آن‌ می‌توانید به درستی مطلع شوید.

کلام پایانی

در پایان، باید بگوییم که انتخاب یک وکیل ملکی در تهران با تخصص و تجربه بالا، یکی از تصمیمات حیاتی است که افراد می‌توانند در هنگام مواجهه با مسائل ملکی اتخاذ کنند.

یک وکیل ملکی خوب می‌تواند با دانش و تجربه خود، مشکلات ملکی موکل خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با کمترین هزینه حل کند.

دفتر وکالت دکتر احمد زهره‌وند، یکی از بهترین و معتبرترین دفاتر وکالت ملکی در تهران است. دکتر زهره‌وند، با بیش از 20 سال سابقه وکالت در زمینه املاک و مستغلات، یکی از شناخته‌شده‌ترین وکلای ملکی در ایران است.

ایشان و همکارانشان، با دانش و تجربه خود، توانسته‌اند در پرونده‌های ملکی متعددی، موفقیت‌های چشمگیری کسب کنند.

اگر با مشکلی در زمینه املاک و مستغلات مواجه هستید، توصیه می‌کنیم که با دفتر وکالت دکتر احمد زهره‌وند تماس بگیرید. ایشان و همکارانشان، با حوصله و دقت، شما را در حل مشکلتان راهنمایی خواهند کرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *