بهترین وکیل ملکی در تهران

بهترین وکیل ملکی در تهران – دفتر وکالت دکتر احمد زهره وند

 

 

بهترین وکیل ملکی در تهران که تخصص بالا در دعاوی ملکی و دانش و تخصصی ویژه در حوزه ی حقوق ملکی داشته باشد باید با دقت انتخاب شود.

وکیل ملکی به فردی می گویند که در زمینه دعاوی ملکی دارای تخصص است،ما در انتخاب بهترین وکیل ملکی در تهران به شما مشاوره تخصصی و حرفه ای میدهیم

مسئله اصلی این است که چگونه میتوانیم بهترین وکیل ملکی در تهران را انتخاب کنیم و چه مواردی و فاکتور هایی را در انتخاب دقیق تر وکیل ملکی در نظر بگیریم؟

با توجه به اینکه پرونده های دعاوی ملکی هر روز افزوده می شوند و نتیجه ان حجم بیشتری از پرونده هاست.

این موضوع نیاز به تخصص بالا و پیچیدگی دعاوی ملکی نیاز به رسیدگی را بیشتر کرده است.

تجربه نشانگر این است، حضور یک وکیل با تخصص و دانش بالا میتواند رسیدگی به پرونده را بسیار ساده تر کند.

بحث تخصص گرایی دارای اهمیت زیادی است و انتخاب بهترین وکیل ملکی در تهران نیاز به دقت بالایی دارد.

تخصص گرایی سبب می شود که با نگاهی دقیق تر و جزئی تر به مسائل بتوان راهکارهایی جامع و منطبق با آن یافت و به شکلی منطقی تر برای حل مسائل اقدام کرد.

این تخصص گرایی در زمینه حقوق دارای اهمیت بسیار بالایی می باشد.

در حال حاضر که با گسترش و پیچیدگی شاخه های مختلف حقوقی مواجهیم وکیل ملکی تخصصیست که در چنین شرایطی می تواند بسیار مفید باشد.

وکیل ملکی کیست؟

وکیل ملکی یک وکیل دارای تخصص بالا در زمینه دعاوی ملکی است به دلیل اینکه این نوع پرونده ها دارای اهمیت بالایی هستند باید وکیل ملکی با دقت بالایی انتخاب شود که پرونده ملکی شما را در زمان کوتاه و با دقت بالا حل نماید.

دکتر احمد زهره وند وکیل پایه یک دادگستری

دفتر وکالت دکتر احمد زهره وند با تیمی از وکلای مجرب و متخصص در این زمینه سالیان متمادی، در عرصه های تخصصی حقوقی از جمله حوزه ی ملکی سوابق و نتایجی درخشان را داراست.

حسن سوابق این مجموعه در حل و فصل انواع دعاوی ملکی گویای اعتماد موکلین و توانایی های تیم مجموعه در امر وکالت و پیگیری پرونده هاست.

اگر به دنبال انتخاب بهترین وکیل ملکی در تهران هستید این دفتر وکالت برای شما گزینه بسیار مناسب خواهد بود و مشاوره عالی به شما ارائه می کند.

شماره تماس آقای دکتر احمد زهره وند: 09121305919 شماره دفتر: 02122281384 (در تایم اداری)

انتخاب بهترین وکیل ملکی در تهران

بهترین وکیل ملکی در تهران ادعایی است که نیاز به دقت دارد به ویژه که امروزه بحث تخصصی شدن بسیار دارای اهمیت است.از طرفی امروزه جلب اعتماد افراد در چنین زمینه هایی به آسانی ممکن نیست و بایستی چنین ادعایی را با آمار و اعداد مستند ساخت.چرا که در بازار داغ وکالت ادعای تخصصی بودن را نمی توان به صرف بیان و ادعا مطرح نمود. چنین امری نیازمند جلب اعتماد افراد از طریق ارائه ی مدارک و مستندات دقیق می باشد.

وکیل ملکی در تهران

دعاوی ملکی و وکیل ملکی

دعاوی ملکی به دعاوی و اختلافات حقوقی اشاره می نماید که از ارتباطات افراد با اموال غیرمنقول ناشی می گردد.

اموال غیرمنقول به اموال و دارایی هایی گفته می شود که جابجایی آنها امکانپذیر نیست و جابجایی آن مستلزم خرابی و از بین رفتن مال می باشد.

کلیه ی دعاوی مرتبط با املاک و اراضی در تمامی حوزه های حقوقی می تواند به عنوان زیرمجموعه ی دعاوی ملکی در نظر گرفته شود.

لازم به ذکر است تمامی این دعاوی در حیطه ی  تخصصی وکیل ملکی تعریف می گردد.

قوانین دعاوی ملکی از دیدگاه وکیل ملکی

قوانین دعاوی ملکی در بردارنده ی قوانین و مقرراتی می باشد که می تواند به اختلافات حقوقی ناشی از دعاوی ملکی خاتمه بخشد و در حل و فصل آن مؤثر واقع گردد. طیف گسترده ای از متون قانونی و مصوبات موجود در کشور در شکل گیری قوانین دعاوی ملکی نقش داشته اند. از مهم ترین این قوانین می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • قانون مدنی
  • قانون آیین دادرسی مدنی
  • قانون مجازات اسلامی
  • قانون روابط موجر و مستاجر
  • قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها
  • قانون تملک آپارتمان ها

علاوه بر این قوانین پاره ای قواعد کلی و عمومی نیز بر دعاوی ملکی حاکم می باشد.

برای مثال تمامی دعاوی که در رابطه با املاک مطرح می گردد، بایستی در محل وقوع ملک اقامه گردد

دادگاه محل وقوع ملک به عنوان مرجع قضایی صالح جهت رسیدگی شناخته می شود.

همچنین در صورتی که اقامه ی دعوی به طرفیت شخص خاصی صورت پذیرفته باشد، دادگاه صالح به رسیدگی، دادگاه محل اقامت خوانده می باشد.

ما در مجموعه ی خود به دو اصل بسیار مهم پایبندیم. پیگیری مستمر امور و صداقت در بیان و عمل که هر دو اصل را سرلوحه ی کار خویش قرار داده ایم.

هزینه ی وکیل ملکی

هزینه ی وکیل ملکی یکی از پرسش برانگیز ترین مواردیست که همیشه مطرح بوده است. پرونده های ملکی در حوزه های مختلفی مطرح می شوند و طبیعیست که میزان هزینه های دادرسی برای هر یک از این دعاوی متفاوت است.

از سوی دیگر پیچیدگی و تخصصی بودن پرونده های مرتبط با دعاوی ملکی در یک سطح نیست. گاه یک پرونده در حوزه ی افراز ملک مطرح می گردد و گاه فروش ملک به چندین نفر در پرونده مطرح می گردد.

بدیهی است که پیچیدگی این دو پرونده در یک سطح نیست و بنابراین هزینه های کار متفاوت است.

به طور کلی بایستی متناسب با تخصصی بودن و پیچیدگی پرونده ، حق الزحمه ی وکیل را در نظر گرفت.

علاوه بر این ممکن است به دنبال یک دعوی ملکی، دادخواست ها و دعاوی دیگری نیز مطرح گردد که طبیعتا در هزینه های وکیل ملکی مؤثر خواهد بود.

بنابراین نمی توان هزینه ای مشخص بابت این موضوع در نظر گرفت. برای اطلاع از جزئیات هزینه ی وکیل ملکی و سایر هزینه های دادرسی می توانید با مجموعه ی ما در تماس باشید.

برای ارتباط با مجموعه ما اینجا کلیک کنید.

دعاوی الزام به سند

یکی از دعاوی مهم و در عین حالت پیچیده در زمینه املاک بوده که باید با دقت توسط وکیل ملکی طرح و پیگیری گردد تا خریدار بتواند به نتیجه مطلوب برسد در غیر این صورت اگر پرونده توسط وکیل ملکی طرح نشود شاید فرد سال ها نتواند سند رسمی به نام خود تنظیم نماید .
نداشتن پایان کار و صورتمجلس تفکیکی و یا مشاعی بودن ملک یا انتقال ملک به غیر و یا تعارض در مالکیت یا ادعای فسخ مبایعه نامه و … از جمله مشکلات پیش رو در این نوع دعاوی می باشد که دفاع در این خصوص باتوجه به تجربه و تخصص وکیل ملکی انجام می شود.

اثبات مالکیت زمین روستایی 

زمین های روستایی در بیشتر موارد فاقد سند رسمی بوده و از این رو اثبات مالکیت این زمین ها از نظر حقوقی با چالش ها و پیچیدگی هایی متعددی همراه می باشد.

در رابطه با اثبات مالکیت، سند رسمی به عنوان محکم ترین و مهم ترین ادله ی قانونی شناخته می شود.

چنانچه به دنبال اثبات مالکیت زمین روستایی هستید، بایستی تمامی ادله و اسنادی که نشان دهنده ی وقوع بیع است و یا به هر نحوی مالکیت شما را به اثبات می رساند به دادگاه ارائه دهید.

در شرایطی که به اسناد عادی نظیر قولنامه و یا مبایعه نامه دسترسی دارید که نشان دهنده ی انجام معامله و انتقال مالکیت است می توانید از ای طریق برای اثبات مالکیت خود اقدام نمایید.

اما در صورت عدم دسترسی به اسناد عادی و یا مخدوش بودن آنها، در رابطه با اثبات مالکیت زمین روستایی اماره تصرف در کنار شهادت شهود می تواند دلیلی قابل قبول برای اثبات مالکیت به حساب بیاید.

هرگاه زمین روستایی از طریق ارث به شخصی برسد، برای اثبات مالکیت خود می تواند از طریق ارائه ی گواهی انحصار وراثت و شهادت شهود اقدام نماید.

در پاره ای موارد با تشخیص و رأی قاضی داگاه قسم خوردن نیز می تواند راه حلی به منظور اثبات مالکیت زمین روستایی به حساب بیاید.

وکیل شرکت های تجاری

اثبات مالکیت با شهادت شهود و حضور وکیل ملکی

شهادت شهود در بسیاری از دعاوی و جرائم می تواند مؤثر واقع گردد و از اعتبار قانونی بالایی برخودار است. به طوری که در رابطه با ادله ی اثبات مالکیت، شهادت شهود یکی از مواردیست که به چشم می خورد. شهادت شهود در اثبات مالکیت زمانی می تواند مورد استفاده قرار بگیرد که در وهله ی اول سند رسمی در دسترس نیست. در صورتی که سند رسمی در میان باشد، هیچ ادله ای قابل قبول نخواهد بود و اثبات مالکیت از طریق سند رسمی صورت می پذیرد.

در رابطه با سند عادی بایستی خاطر نشان کنیم که این اسناد نسبت به سند رسمی از درجه اعتبار پایین تری برخوردار هستند، اما در صورت ارائه ی آنها تحت شرایط خاصی می توان برای اثبات مالکیت ملک امیدوار بود.

شهادت شهود در مواقعی می تواند کارساز باشد که یا دسترسی به سند رسمی و عادی امکانپذیر نیست و یا اعتبار سند عادی به تنهایی کافی نیست و برای اثبات مالکیت به ادله های دیگری نظیر شهادت شهود نیاز می باشد.

شهادت بایستی توسط دو فرد عاقل و بالغ که از مالکیت خواهان مطلع هستند صورت پذیرد و تمامی شرایط قانونی ادای شهادت در رابطه با آنها لحاظ خواهد شد.

همچنین شهادت بایستی به صورت صریح و واضح در محضر دادگاه اعلام شود.

اثبات مالکیت بدون قول نامه توسط وکیل چگونه است؟

حق مالکیت از نظر قانونگذار ایران به عنوان یکی از حقوق مهم افراد تلقی می گردد که از اعتبار و احترام بالایی برخوردار است.

هرگونه تعرض به این حق می تواند مورد پیگیری های قانونی قرار بگیرد و در این میان اثبات مالکیت نیز به منظور جلوگیری از تضییع حقوق افراد پیش بینی شده است. اثبات مالکیت به پاره ای ادله و مدارک اشاره می کند که به استناد آنها می توان برای اثبات مالکیت افراد اقدام نمود.

در میان ادله ی اثبات مالکیت سند رسمی به عنوان قدرتمندترین ادله شناخته می شود. در صورتی که سند رسمی در دسترس نباشد، سند عادی مانند قولنامه و یا مبایعه نامه می تواند برای اثبات مالکیت کارساز باشد. چنانچه هیچ سند عادی در میان نبود هر چند اثبات مالکیت دشوار تر می گردد، اما غیرممکن نیست. در صورت عدم وجود قولنامه می توان از طریق اماره ی تصرف، شهادت شهود، اقرار و سوگند برای اثبات مالکیت اقدام نمود.

متذکر می شویم که تشخیص هر یک از این موارد با رأی و نظر قاضی دادگاه می باشد و بسته به اوضاع و احوال پرونده می توان از یک یا چند ادله در کنار هم استفاده نمود.

اثبات مالکیت ملک

بهترین وکیل ملکی در تهران چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

یکی از مهم ترین ویژگی های وکیل ملکی اشراف کامل برقوانین حوزه املاک از جمله قانون پیش فروش ساختمان،  قانون ثبت اسناد و املاک ، قانون مدنی، قانون تملک آپارتمان ها، جرائم کیفری مرتبط با املاک  و سایر قوانین ماهوی و آیین نامه ها است.

ویژگی های مهم در انتخاب بهترین وکیل ملکی در تهران

1-علاوه بر قوانین فوق از ویژگی های وکیل ملکی تسلط کامل به قانون آیین دادرسی کیفری و قانون آیین دادرسی مدنی و قوانین کیفری و رویه قضایی در پرونده های ملکی می باشد که بسیاری از وکلا در این زمینه دچار نقص می باشند که همین امر مشکل جدی در پرونده  ایجاد خواهد شد.

2- به روز بودن وکیل به کلیه قوانین و مقررات و پیگیری جدی در این زمینه

3-باتجربه بودن و تخصصی عمل نمودن وکیل ملکی در تهران  در این عرصه موجب پیشگیری از بسیاری از مشکلات خواهد شد.

4- کاهش هزینه های جانبی و حق الوکاله کم تر نسبت به برخی وکلا

باید به چه نوع وکیل ملکی اعتماد کنیم؟

‏وقتی صحبت از اعتماد به یک وکیل ملکی می شود، مهم است که چندین فاکتور را برای اطمینان از قابلیت اطمینان، دقت و کامل بودن آنها در نظر بگیرید. در اینجا برخی از ویژگی های کلیدی وجود دارد که باید در یک وکیل مورد اعتماد املاک جستجو کنید:

 تجربه و تخصص:

یک وکیل ملکی امین املاک باید تجربه قابل توجهی در رسیدگی به امور ملکی داشته باشد. به دنبال وکلایی باشید که در قانون املاک و مستغلات تخصص دارند یا سابقه اثبات شده ای در رسیدگی به پرونده ها یا معاملات مشابه دارند. دانش و تخصص آنها در پیمایش پیچیدگی های قانون املاک و مستغلات ضروری است.

 شهرت و بررسی:

تحقیقات کاملی در مورد شهرت وکیل انجام دهید و نظرات مشتریان قبلی را بخوانید. وکلای املاک و مستغلات مورد اعتماد اغلب بازخوردها و اظهارات مثبتی دارند که حرفه ای بودن، پاسخگویی و توانایی آنها برای دستیابی به نتایج مطلوب را برجسته می کند.

اعتبار و مجوز:

اطمینان حاصل کنید که وکیل دارای مجوز و در وضعیت مناسب با کانون وکلا یا نهاد نظارتی مربوطه است. بررسی کنید که آیا آنها گواهینامه های اضافی یا عضویت در سازمان های حرفه ای مرتبط با قانون املاک و مستغلات دارند یا خیر. این اعتبارنامه ها می تواند نشان دهنده تعهد آنها به حفظ استاندارد بالای تمرین باشد.

 ارتباط شفاف:

یک وکیل مورد اعتماد باید ارتباط موثری باشد که به نگرانی های شما گوش می دهد، مفاهیم پیچیده حقوقی را به شیوه ای واضح توضیح می دهد و به سرعت به سوالات شما پاسخ می دهد. آنها باید شما را در جریان پیشرفت پرونده یا تراکنش شما قرار دهند و به‌روزرسانی‌های منظم را ارائه کنند.

 تمرکز بر مشتری:

به دنبال وکیلی باشید که بهترین منافع شما را در اولویت قرار دهد و نیازها و اهداف خاص شما را درک کند. آنها باید در حین ارائه مشاوره عینی و صادقانه برای دستیابی به نتایج دلخواه شما وقف داشته باشند.

قیمت گذاری شفاف و منصفانه:

وکلای قابل اعتماد املاک و مستغلات ساختارهای شفافی برای کارمزد ارائه می دهند و شیوه های صورتحساب خود را از قبل توضیح می دهند. آنها باید قیمت معقول و منصفانه را برای خدمات خود ارائه دهند.

وکیل ملکی

وکیل ملکی در چه اموراتی کمک می‌کند؟

می‌تواند مشاوره حقوقی ارائه دهد و به شما در معاملات خرید یا فروش ملک کمک می‌کند.وکلای ملکی می‌توانند به مالکان و مستأجران در تنظیم قراردادهای اجاره کمک کنند و مشکلات مربوط به اجاره ملک را حل کنند. در صورت بروز اختلافات حقوقی مرتبط با ملک، همچنین می‌تواند به شما در رسیدگی به این اختلافات و

حفظ حقوق شما کمک کند. آن ها می‌تواند به شما در تهیه اسناد و مستندات حقوقی مورد نیاز برای معاملات ملکی کمک کند.

وکیل متخصص ملکی

طبق قانون ایران وکیل پایه یک دادگستری صلاحیت قبول وکالت دعاوی در همه امور به صورت عام و کلی را دارا می‌باشد.

دعاوی ملکی به دلیل ارزش اقتصادی بالایی که دارد و همچنین پیچیدگیهای خاص و علمی  برای رسیدگی و بررسی پرونده، به دانش تخصصی نیاز دارند بنابراین توصیه می‌شود در این شرایط و مواقع از وکیل متخصص ملکی کمک بگیرید .
یک وکیل متخصص ملکی بر قوانین حقوقی قوانین ثبتی، آرای وحدت رویه، نظریات مشورتی، در حوزه اموال غیر منقول تسلط کافی دارد.

آیا به یک وکیل ملکی نیاز دارید یا خیر؟

هر کشور دارای قوانین خاص خود را در معاملات املاک و مستغلات است. در بسیاری از مناطق، مشاوران املاک از قراردادهای استاندارد شده برای فروش خانه استفاده می‌کنند که نمایندگان می‌توانند به طور قانونی آن‌ها را به تنهایی تکمیل کنند. اگر پرونده ملکی شما نیاز به مشاوره و راهنمایی داشته باشد در این شرایط، استخدام یک وکیل املاک می‌تواند به معنای تفاوت بین موفقیت و شکست باشد. حتی اگر معامله ساده باشد، ممکن است بخواهید به مشاور حقوقی مراجعه کنید، به خصوص اگر اسناد یا اصطلاحات تخصصی را درک نکنید. مهمتر از همه، استخدام یک وکیل املاک می‌تواند به عنوان بیمه‌ای برای مشکلاتی عمل کند که نمی‌توانید پیش بینی کنید.

2 دیدگاه ها

  • سلام ملکی داریم توی تهران که ساختمون مصادره ای بود به نام ستاد اجرایی سند خورده اونا وکالت دادن به سازمان تبلیغات اونم به یکی دیگه تا بعد از دو دست ما هم با مبایعه نامه خریدیم ، پایان کار نداره ، یه زیر زمین انبار تجاریه
    میخواستیم براش سند بگیریم ولی بقیه واحد های ساختمون همکاری نمی کنن باید از همه شکایت کنیم؟

    • سلام درود ، وقت شما بخیر
      لطفا از ساعت 9 صبح الی 21 جهت رزرو وقت مشاوره با شماره تلفن زیر تماس بگیرید
      22281385
      22281384
      پایدار باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *